Hľadať tu :-)

piatok 4. novembra 2022

52. týždeň

Utorok (08. 06.) - Otrava (spolužiak zo ZŠ) má dnes narodeniny, tak som mu napísala. Riskovala som, že mi začne písať somariny, ale nestalo sa tak.
Dopoludnia sme boli chvíľu von, kým nezačalo byť moc horúco. 
A keď sa Pampúšik zobudil, najedol tak opäť. Som rada, že je tak príjemne a dá sa byť von. Skoro každé popoludnie sme vonku v piesku.

Streda - Klasická pohodová streda, začína byť pomaly teplejšie a teplejšie. Poobede som sa bola s Pampúšikom prejsť po centre a cestou späť už zaspal. Tak som ho doma len okúpala, nakŕmila a pokračoval v spinkaní.

Štvrtok - Dopoludnia sme boli von a poobede sme sa zabávali doma a Pampúšik sa pustil do priestoru a urobil pár svojich prvých krokov. Tak už dosiahol aj túto métu. 

Piatok - Dopoludnia som sa vybrala do tých obchodov za Tescom. V Tedi mali nádherné dekorácie motýlikov a tiež taký fotorámik k prvému roku, kde sa dá dať 12 fotiek, pre každý mesiac jedna, tak som ho vzala. Vzala som Drahému aj také tie cukríkové náramky, dosť ma to hodilo do nostalgie. V Kiku som Pampúšikovi kúpila dve letné súpravy. Tiež som sa zastavila v DMke, kde som kúpila nejaké nové kaše, fľašu so slamkou.
Poobede sme boli na ihrisku.





Sobota - Pampúšik sa zobudil krátko pred siedmou a asi hodinku sme sa potom jašili všetci traja v posteli. Drahý išiel robiť na dom a keď Pampúšik zaspal, tak som si pofotila včerajšie nákupy.
Pampúšik sa zobudil o pol druhej a s plačom. Zrejme má opäť zúbkové obdobie, čo mi pripomína, že by som mu mala pomaly zaobstarať aj zubára. Ach jo.
Poobede mi robil trochu inventúru v krabici s Barbie doplnkami, ale nič, čo by sme nezvládli.
Na olovrant sa potrápil s chlebíkom, teraz mu najviac chutí. Najlepšie len taký čistý s ničím. 
Potom ešte "upratal" kúpeľňu.
Išli sme na hodinku ešte do piesku a o ôsmej už spinkal.






Nedeľa - V rámci možností pohodová nedeľa. Poobede sme sa boli prejsť. V meste kvitnú krásne ružičky.


Pondelok - Pamúšik už pred pol siedmou budil susedov bubnami. Na šťastie si myslím, že tí nad nami boli už dávno hore. 
Dopoludnia som bola s Pampúšikom v meste a zastavili sme sa na tej hojdačke pri pošte. 
Na poludnie už spinkal, je to môj poklad.
Poobede, keď prišiel Drahý, tak sa mu Pampúšik opäť raz snažil cez otvor dverí prepchať do kúpeľne. Raz sa tam zasekne, keď ho tieto nápady neprejdú.

2 komentáre:

  1. Zajímavé věci v tom Tedi mají. Pampimu jsi koupila hezké věci. A tehdy chlap už věděl, že jsi vlastně věděla, že má milenku na domě?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 🙂 Asi áno, ja som sa to s ním spočiatku aj chcela riešiť ako dvaja dospelí ľudia, ale iba zatĺkal

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...