Hľadať tu :-)

streda 2. novembra 2022

51. týždeň

Utorok - A tak máme prvého júna. Deň detí. Mary má narodeniny, aj moja bývalá šéfka z Retardu. Kto vie, ako sa má. Od toho, ako nám zrušili oddelenie, čo bolo pred takmer tromi rokmi som ju nevidela. 
Pampúšik sa zobudil ráno v dobrej nálade, tak sme sa chvíľu hrali na posteli s havkom. 
Na desiatu som mu skúsila dať kašu, ale asi nemal na ňu chuť, lebo skončila viac-menej na mne. No, nevadí.
Išli sme na poštu, prišla mi morská panna, čo som vyhrala v aukcii. Konečne jedna zo štyroch, ktoré z tejto série mám, čo vyzerá celkom k svetu. 
Cestou domov som prvýkrát skúsila Pampúšika dať do hojdačky. Bol úplne nadšený.
Napísala mi LL, či by sme sa nechceli ísť k nim pohrať poobede. Nadšene som súhlasila.
Pred štvrtou som teda dorazila s Pampúšikom k LL. Je to úžasné ako malá L už chodí. Bola som dosť prekvapená, ako sa tam Pampúšik osmelil, sám si bral hračky a pochodoval tam akoby bol doma. Najviac ho brala kosačka malej L. Jej to na šťastie veľmi neprekážalo. Po cca dvoch hodinách sme sa rozlúčili, aby sme si stihli uspať deti v klasickom čase.

Streda - Slniečko má dnes narodeniny. Aj som chvíľu premýšľala, že by som mu napísala a potom som si povedala, že na čo by to bolo asi tak dobré. Za to, že môj vzťah je v krachu, nemusím predsa kaziť iné. A okrem toho, ak to nemalo budúcnosť pred 16 rokmi, akú by to malo teraz?
Každým dňom je teplejšie a teplejšie. Leto sa proste pýta na svet.
Varila som kuracie mäsko s brokolicou a syrovou omáčkou. Potom sme s Pampúšikom trochu upratovali.

Štvrtok - Pohodový štvrtok. Keď Pampúšik zaspal cez obed, vyvarila som všetky cumlíky. Že ich ale má :-D
Už mu vykukujú aj spodné dvojky. Tak už má 8 zúbkov.

Piatok - Bola som s Pampúšikom v Tescu. Kúpila som mu 5 balenie bodyniek. Akurát, že asi nie úplne najvhodnejších, lebo sú biele, ale mali len biele, modré alebo ružové. Tak si človek moc nenavyberal.


Pampúšik opäť raz potreboval preskúmať, čo mám v tých boxíkoch od pracích kapsúl. Mu tie doplnky pre Barbie hrkajú a tak to tam rád obidvuje.
Poobede sme boli von a keď Pampúšik zaspal, tak som upratovala, ale nechápem na čo to robím, keď Drahý aj tak chodí domov iba spať, ale tak keby prišiel náhodou skôr opitý a začal vyrývať s hlúposťami ako on ľúbi.

Sobota - Pohodový dníček. Pampúšik v poslednej dobe akosi nechce moc papať, neviem, či je to tým, že sa oteplilo alebo či mu idú ešte nejaké zúbky, no hádam sa to zlepší časom.

Nedeľa - Ráno som Pampúšikovi obliekla bodynko z Kalirecords, ale žiaľ strašne necháva po tele žmolky, takže ho žiaľ budeme používať asi len veľmi výnimočne, plus je čierne, čo na toto obdobie nie je práve ideálna farba.
Pampúšik sa riadne oškrel, keď sa chcel pustiť do sveta po vlastných. Na šťastie sa potom napapal a zaspinkal.
Poobede sme sa všetci traja vybrali na Jazerá, bol tam nejaký program pre deti ku Dňu detí, spievala tam aj Gizka Oňová a Pampúšik tancoval v kočíku na jej maďarské pesničky. Bolo to veľmi vtipné.
Následne sme boli u nás na ihrisku.

Pondelok - Dopoludnia som bola s Pampúšikom na prechádzke. Cez obedný spánok sa zobudil a bol veľmi uplakaný a chcel sa veľmi túliť, očividne mu idú zúbky.
Poobede sme prišli za Drahým k Sluhovi, ktorému robil závlahu na záhrade. Úprimne, neviem prečo sme tam vôbec mali prísť, keďže Drahý tam ostal, aj keď sme odišli a celkovo sme tam dosť zavadzali a Pampúšik sa ťahal za Drahým.

2 komentáre:

  1. Je zajímavé, jak vzpomínáš na bývalé partnery a jejich narozeniny apod. , přestože říkáš, že to budoucnost nemělo. Námět na článek, rozbor ctitelů a důvody nebudoucnosti.( Ber to jako žert.)
    Jinak bodýčka pěkná. Ani nevím, že Kali má také body.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja neviem, čo s tými narodeninami mám furt rozrobené 🤣
      No, tak v tomto prípade sa jedná o pána (🤣🤣🤣 strašne vtipné oslovenie, keď niekoho poznáte od ZŠ) s manželkou a dvomi malými synmi.
      Kali má toho dosť so svojím merchom, ale už na tom nefičím.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...