Hľadať tu :-)

streda 31. augusta 2022

Týždeň 09. 08. 2022 - 15. 08. 2022

Utorok (09.08.) - Zobudila som sa okolo šiestej úplne vyspatá, čerstvá, tak som bola veľmi šťastná, že som konečne plná energie. Bolo horúco, takže sme boli prevažne doma.

Streda (10. 08.) - Pampúšik ráno zapol rádio a hrali tú pesničku, ktorú sme mali na videu zo stužkovej, keď sme dávali fotky z detstva, dosť ma to potešilo. Občas je ťažké uveriť, že je to už 16 rokov, čo som naposledy otvorila dvere na Strednej priemyselnej škole dopravnej vo Zvolene. 
Potom klasika ihrisko, upratovanie, spánok. 
Podvečer som sme sa všetci traja vybrali k jazeru na prechádzku. Bolo to moc fajn.

Štvrtok (11.08.) - Pohodový štvrtok. Už sa fakt dosť teším k mamine. Až mi to znie neuveriteľne, že už o týždeň by sme tam mohli byť. 

Piatok (12. 08.) - Bolo teplo. Poobede si Pampúšik sám na seba navliekol tepláky, ktoré mu darovala Majiteľka bytu, hoci ich mal naopak, ale mal z toho obrovskú radosť. 

Sobota (13.08.) - Dnes som vzala Pampúšika prvýkrát vonku bez plienky. Síce sa pocikal hneď ako sme vyšli z bytovky, ale potom to šlo lepšie. Hrali sme sa u nás na ihrisku a boli sme tam sami. 
Drahý bol skoro celý deň u kolegu na dome a my sme si bačovali doma. Na večer sme ešte boli na ihrisku pri LL.

Nedeľa (14.08.) - Ráno mi napísala LL, či nepôjdeme von, tak sme išli, boli sme pozrieť vlaky a aj sliepočky, myslím, že obe deti to bavilo, tak to bolo celkom fajn. 
Pampúšik potom zaspal vo svojej postieľke, inak pohodová nedeľa.

Pondelok (15.08.) - Dopoludnia sme sa vybrali do Tesca, tam Pampúšik zbadal nočník s Labkovou patrolou, na šťastie pípol rodičák, tak sme sa mohli trochu rozšupnúť. 
Potom sme sa zastavili na ihrisku pri LL.
Poobede sme išli na nákupy s Drahým, aj aby sme mali na zajtra nejaký proviant.



3 komentáre:

  1. Krásný nočník si synek vybral. Ten původní zničil? Škoda, že není i ukázka té písničky ze stužkové.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, len sme chceli jeden aj k mamine, aby sme ten prvý nemuseli voziť hore-dole. Je to intro Metallica -Unforgiven (dúfam, že dobre píšem)

      Odstrániť
    2. Chápu, o jednu věc na balení méně. Hezká písnička.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...