Hľadať tu :-)

utorok 2. augusta 2022

Týždeň 26. 07. - 01. 08. 2022

Utorok (26. 07.) - Sú niektoré dni, ktoré sú výnimočné a človek si ich zapamätá a potom sú dni, ktoré by si radšej nepamätal. Tento patril k tej druhej kategórii, ale pekne po poriadku:
Zobudila som sa na prelome noci a dňa na to, že buchli od prievanu dvere asi dvakrát po sebe, ale strašne sa mi nechcelo vstať a ísť ich zavrieť, ale napokon som vstala, keďže sa Pamúpšik začínal mrviť. Naozaj dosť fúkalo, tak som si povedala, že by bolo dobre dať dole bielizeň z okna, že asi bude pršať. Potom sa zobudil Pampúšik, tak som mu išla urobiť mliečko, bolo krátko po piatej, tak sme išli zobudiť tatíka do obývačky, ten potom išiel do práce a my sme išli spinkať. Na moje prekvapenie sme spali až do pol deviatej, tak raňajky a potom sme sa hrali. Zrazu som sa pozrela na hodinky, že už je pol dvanástej, tak reku musíme ísť do obchodu autom, keďže včera sme zabudli kúpiť mäso. Popŕchávalo, ale nič hrozné. Keď som zaparkovala, cítila som akoby niečo spálené, ale si hovorím, že možno niečo pálili na družstve a nevenovala som tomu pozornosť. Nakúpili sme raz-dva. Naštartovala som a zaradila spiatočku, že vycúvam, spod kapoty mi začalo dymiť, tak som skoro umrela. Rýchlo som zaradila jedničku spiatky, vypla motor a volala Drahému, čo sa stalo a tak sme domov išli peši. Urobila som Pampúšikovi kašu a chcela som ho uspať, ale po hodine a pol som to vzdala, začala som upratovať, ale bola som strašne nervózna z toho auta, bála som sa, aby náhodou nezačalo horieť, každá húkačka mi robila abnormálny stres. Po štvrtej prišiel Drahý s tým, že vzal kľúčik od auta, že ho kolega vezme k Lidlu. Potom som asi hodinu a pol netušila, že čo je s autom a Drahým, ale ten medzitým hľadal možnosti, ako odtiahnuť auto, keďže im chýbalo niečo na tom firemnom, aby ich mohli spojiť, takže nakoniec prišiel po nich kamarát, takže išli ako kačičky tri autá v kolóne, lebo Drahý musel ešte do práce. Chcela som urobiť segedín, ale Pampúšik, ako bol nevyspatý, tak plakal každú chvíľu, ledva som to mäso nakrájala, ale nejako sme sa k tomu dostali. Tak som to nechala pekne sa variť na sporáku, okúpala som malého a dala ho spinkať. Chvíľu to trvalo, ale nakoniec zabral. Dala som do segedínu smotanu a išla som vysypať smeti a o chvíľu prišiel aj Drahý.

Streda (27. 07.) - Napriek včerajšiemu takmer nepretržitému popŕchaniu bolo opäť horúco. Pampúšik sa chcel ísť pohrať s bagrom, tak sme obligátne vyrazili k LL. Niekedy mám pocit, že tie dni sú fakt jeden ako druhý, ale radšej takéto rovnaké ako taký ako ten včera. 
Akurát sme prišli domov, keď mi napísala LL, či nepôjdme von, tak reku, že sme akurát prišli. Aj tak bol Pampúšik dosť omrachtaný, tak som mu napustila vaňu, nech sa trochu poteší.
Na šťastie potom zaspal a zobudil sa o dve hodiny, kreslili sme si a spapal trochu knedle s omáčkou a aj nejaké dva kúsky mäsa, potom sme išli za LL von, bola tam aj jej susedka so synčekom. Bolo to fajn, aj keď potom začalo pršať, tak sme išli domov.

Štvrtok (28.07.) - Ráno sme išli na poštu poslať vecičky pre pani z inzerátu. Potom som chcela vybrať peniaze z bankomatu pri pošte, že pôjdem dať urobiť kľúčik len oproti a pôjdeme na nákup do Billy a vrátime sa k nám na ihrisko. Lenže bankomatovú kartu mi zhltol bankomat, takže som musela ísť do banky, na šťastie tam nikto nebol a kartu mi pani dala, hneď mi poradila ju aj vyskúšať, tak som vybrala peniaze a išla som dať urobiť kľúčik do kľúčovej služby na námestí a aj do Billy som išla na námestí, potom sme išli za LL a slušnú hodinku sme sa hrali u nich na ihrisku, takže domov sme prišli dosť neskoro, ale v podstate to vôbec nevadí. 
Drahý prišiel o tretej domov, poslala som ho chudáka ešte po šľahačku a vajíčka do obchodu, to doniesol a že musí ísť ešte do práce podpísať nejaké papiere. 
Akurát som sa s Pampúšikom išla von, keď sa vrátil z práce. Išli sme na to vzdialenejšie ihrisko, boli tam nejaké deti, ale tie išli krátko na to preč a tak sme tam boli dlho a ako sme išli domov, tak sme stretli ešte Susan so synčekom, takže ešte sme sa s nimi chvíľu bavili.

Piatok (29.07.) - Ráno sme išli do Tesca, po dlhom čase kočíkom, keďže autíčko potrebuje opravu. Taký nezvyk :-D Potom sme sa zastavili na ihrisku pri LL. Bol tam taký chlapček, ktorý mal motýle pochytané v takej sieťke, bolo to fajn. 
Pampúšik dosť dlho spal, vyše troch hodín, takže sme išli von pomerne neskoro, ale boli vonku obaja chalani s rodinami, takže sme vybehli za nimi, ale ani nie o 10 minút sa strhla hrozná búrka a pršalo až do večera. Takže sme sa hrali s legom, tancovali sme a proste taká domáca pohoda.

Sobota (30.07.) - Stále pršalo, striedavo celé dopoludnie, takže sme ani neboli von. Predtým ako Pampúšik išiel spinkať, išiel Drahý do práce, to mal záchvat úplný. Som myslela, že už ani neprestane, ale nakoniec prestal aj zaspal. 
Poobede mi napísala LL, že či nepôjdeme von a ja že áno, ale že neviem, kedy sa Pampúšik zobudí, ale sa hneď zobudil, tak sme išli, že pôjdeme na Strieborné jazero, ale hneď začalo pršať, tak išli baby na chvíľu (asi hodinu) k nám, potom sme ich išli odprevadiť, lebo už nepršalo a pred ich bytovkou sa ešte ponaháňali a bolo to super.

Nedeľa (31.07.) - Úplne lazy day. Išli sme sa pred obedom prejsť, dosť sme sa poprechádzali. Išli sme pozrieť aj do toho nového obchodíku. No tie ceny sú dosť brutál, ale ako na rýchlo, keď niečo bude chýbať, je to fajn.
Fotila som nejaké hračky po Pampúšikovi, takže to bolo fajn.
Poobede sme sa náhodne stretli s LL na ceste, takže sme išli na kamienkové ihrisko, potom na naše, tam sme stretli Susan s Kubkom, baby potom išli domov a my sme ešte išli na workoutové ihrisko, tam potom ešte prišla Simi s deťmi a mužom, takže sme tam boli fakt dosť dlho.

Pondelok (01.08.) - Pampúšik sa zobudil hneď ako Drahý zavrel dvere, takže o pol šiestej sme už vstávali, trochu sme sa motali po byte a potom sme išli von, Pampúšik automaticky išiel k na ihrisko k LL, za chvíľku tam prišla za nami ich susedka so synčekom, tak sme tam pobudli asi hodinku, obkľukou cez naše ihrisko sme prišli domov, lebo nikto nebol von a po kaši Pampúšik takmer ihneď zaspal, nebolo ešte ani 12. Tak hádam do druhej možno aj tretej pospí. Uvidíme. Zatiaľ trošku upracem a hádam spravím aj nový článok na blog. To som zvládla.
Pampúšik sa zobudil, ohriala som mu zemiaky, moc ich nejedol. Prišiel Drahý, vypil kávu a vzal Pampúšika von.
Neskôr som za nimi vyrazila aj ja s proviantom, boli vonku obaja Kubíkovia

2 komentáre:

  1. To s tím skorohořícím autem zní dost děsivě. Minule rachtalo, teď z něho vychází kouř, snad už nic horšího nebude. Takové zvláštní, že už prodáváš Pampúšikovy hračky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, s ním je to občas také desivé, ale tie rozvody sa mali už dávnejšie vymeniť, akurát, že predchádzajúci majiteľ sa na to vykašľal .
      No, také bábätkovské aj áno, on mal toho strašne veľa.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...