Hľadať tu :-)

streda 5. januára 2022

PF 2022

Ahojte priatelia 💗

Až dnes a teraz večer sa dostávam k notebooku a tak nastal čas popriať vám v tomto roku 2022 všetko len to najlepšie. Prajem vám, aby ste neprestali snívať, aby ste venovali čas tomu, čo je skutočne dôležité, aby ste upevňovali svoje zdravie, boli láskaví a milí vždy, keď je to možné a proste, aby ste boli čo najspokojnejší so svojim životom :-) 

Každý deň môže byť vlastne nový štart, nový začiatok, nie len 01. 01. Keď si to tak vezmeme, je to len dátum. Môžem začať niečo nové 06. 01. a.k.a zajtra? Prečo by som nemohla. Môžem. Snáď tí, ktorí mi v tom majú pomôcť, mi aj pomôžu. 

No, dosť o tom, všetko vám napíšem (alebo aspoň chcem, však buďme úprimní k sebe a k môjmu sangvinickému optimizmu).

Ľúbte sa, robte dobré skutky a majte sa krásne 💖

Vaša N.K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...