Hľadať tu :-)

sobota 8. januára 2022

Od bytnej

Ahojte priatelia 💗 Pred dvomi dňami sa v podstate skončili Vianoce ako také a pre mňa je to najvyšší čas predstaviť si vianočné darčeky a tie prvé k nám prišli od našej bytnej, ktorá nás krátko pred Vianocami prišla navštíviť aj spolu so svojou sestrou, švagrom a synčekom, čo bol pre mňa osobne najväčší darček. Tak malé bábätko som nemala v rukách v podstate rok, takže to bol pre mňa veľký zážitok, ale poďme si predstaviť darčeky od našej úžasnej bytnej, ktorej sme tento rok určite pripravili krušné chvíľky, čo mi je veľmi ľúto, lebo je to veľmi dobrá čistá dušička, ktorá na nás vždy takto pekne myslí:



Pampúšik dostal krásnu záchranársku sadu, ktorú sme rozbalili ešte pred Vianocami, lebo proste strašne naliehal a mne to v podstate nerobilo problém. Nelipnem na Vianociach ako takých a už vôbec nie darčekoch. Odfotila som tu aj malé časti, aby ste mali predstavu, ako súprava vyzerala, ale samozrejme na bežné hranie som ich Pampúšikovi nedala. Vrtulník má vo veľkej obľube a aj hasiči s nami chodili istý čas všade.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...