Hľadať tu :-)

piatok 8. októbra 2021

Od tety

Ahojte priatelia 💟 Ak sa mi to všetko pekne podarí nastaviť, tak vám prajem pekný piatok. Čas chváta a čoskoro sa blížia ďalšie Vianoce a mne je jasné, že som vám nepredstavila ešte ani darčeky, ktoré Pampúšik dostal na prvé Vianoce, tak si dnes predstavíme darčeky, ktoré dostal od rodiny Milého mladšej sestry:
Ponožky boli dosť sklamanie, nakoľko sa skĺzavali, takže myslím išli niekam ďalej.

Tepláčiky super. Tuším sú to 80tky, ak mi dobre pamäť slúži, každopádne ich využívame ešte stále.

Bodynko. V skutočnosti má krásnu zelenkavú farbu. Bolo využívané málo, nakoľko malo veľkosť, ktorú Pampi dosiahol v lete a teraz mu už je malé a išlo chlapčekovi slečne Bytnej.

Hrzyadlo od Canpolbabies. Pamiho nezaujalo, ale to žiadne hryzadlo. On radšej hryzie Barbie kefy (trebárs dnes). S týmto hryzadlom sa u nás doma existuje ešte taká príhoda, že ja som ho považovala za dinosaura, tuším stegosaura, proste takého s tými tromi lopatkami a Milý mi na to hovorí, však je to ježko a má aj jablko a dodnes(asi pol roka potom) sa na tom smeje.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...