Hľadať tu :-)

štvrtok 7. októbra 2021

Od susedky-nesusedky

Ahojte priatelia 💕 prajem vám krásny štvrtkový večer. Totálne nestíham, ale situácia v našej telenovele sa na chvíľku upokojila, tak mám opäť energiu písať a tvoriť, tak vám sem dnes dám fotky balíčka, ktorý som dostala od susedky, ktorá už medzičasom nie je naša susedka, keďže sa odsťahovala, ale pani má vnúčika o niečo staršieho ako je náš Pampúšik, tak nám jej dcérka posunula po malom nejaké vecičky, tak si to dnes dáme tu:
Svetrík sme veľmi nevyužili, bol síce v dobrej veľkosti, ale bolo leto a svetrík teda mal Pampúšik na sebe asi raz. Ani neviem, komu som ho posunula.

Nádherná vestička. Podobne ako svetrík, proste prišla v zlom ročnom období, inak by bola určite využitá viackrát. Posunula som ho ďalej slečne Bytnej.

Aj keď bolo leto, tak body bez rukávov som Pampúšikovi neobliekla, ja sama si spálim najčastejšie plecia, tak mám pred takýmito vecami rešpekt.

Ponožky 💗 Tak tie boli využité často a veľmi a v podstate po Pampúšikovi boli už zralé iba do smetí.

Klobúčik. Tento klobúčik bol z celého balíčku využitý najviac. Pampúšik ho akceptoval zo všetkých letných pokrývok hláv najlepšie a aj mu najlepšie sedel. Veľká VĎAKA


2 komentáre:

  1. To je milé, že na tebe sousedka takto myslela. Tento typ klobouku se mi pro malé děti zdá také nejpraktičtější.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No podľa mňa stála aj za neznámymi pletenými vecami, čo nám raz pristali na kľučke vchodových dvier. Tento typ klobúka je fakt super pre také malé deti. My sme mu kúpili ešte čiapočku, ale nejako sme to s pani predavačkou neodhadli a padala mu do očí. Možno budúce leto.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...