Hľadať tu :-)

piatok 8. októbra 2021

Hádky

Ahojte priatelia 💖

V poslednej dobe často myslím na pár viet, ktoré mi povedala Ľadová kráľovná. Mnohokrát sa stretávam s názorom, že by som ju mala nenávidieť. Nemyslím si. Nenávisť je pre mňa veľmi vysoká a veľmi negatívna emócia, teda veľmi vysoko negatívna emócia, ktorú si dovolím tvrdiť k nikomu necítim a úprimne si neviem predstaviť, čo by mi človek musel urobiť, aby som došla k tomu, že by som ho skutočne nenávidela, ale nie o tom som chcela. 

Ak si dobre spomínam (jasné, nespomínam), tak by to malo byť presne mesiac, čo sme sa stretli. Ak si dobre pamätám, tak to bolo deň pred Martinou, takže 08. 09., ale možno sa mýlim a ono to nie je vôbec podstatné. Podstatné je, že mi povedala, že sa s Darcom spermií nehádajú. Úprimne, dosť ma to prekvapilo, pri jeho cholerickej povahe ma to zaskočilo, ale keď som si to premyslela, je jasné, že sa nehádajú. Nemajú sa prečo, deti jej nevychováva, však nie sú jeho. Financie spolu neriešia, ona sa vie zabezpečiť sama, milostný život im zrejme funguje a vyhovuje, tak veľmi nie je o čom sa hádať. Okrem toho sú vo fáze zamilovanosti, kde ľudia prirodzene veľmi veľa prehltnú, ignorujú.

Naše vzťahy sa veľmi ťažko porovnávajú, lebo my dve voči nemu máme úplne iné postavenie. Ja s ním mám dieťa, do istej miery som závislá od jeho financií (áno, nerada to priznávam, ale je to tak), do istej miery som závislá od jeho pomoci (no, žiaľ je to tak, keďže moja najbližšia rodina je síce 30km odo mňa, ale neviem si predstaviť, ako by reagoval môj brat, keby mu poviem, aby postrážil 15 mesačné pomerne akčné batoľa a tiež akoby som to skĺbila s jeho prácou), ona má s ním vzťah cca päť mesiacov, ja 4,5 roka...Už z týchto dôvodov dochádza medzi nami ku konfliktom až hádkam dochádza, či často, nečasto, to neviem posúdiť. Od počiatku nášho vzťahu a zároveň spolunažívania to bolo také malé Taliansko s dvomi aktívnymi sopkami. Kdež to Ľadová kráľovná mi trochu pripomína Miga. Taká vyrovnaná až pôsobí chladne, hoci dnes už viem, že až taká ľadová nie je. Myslím si, že len veľmi málo žien je naozaj reálne ľadových. Niektoré sa tvária, niektoré sa tak naučili žiť, lebo boli donútené, ale myslím, že vnútri sú všetky horúce.

Tak to bude na dnes mojich úvah akurát dosť.

Ľúbte sa, konajte dobre

N.K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...