Hľadať tu :-)

pondelok 1. februára 2021

Darčeky od rodiny Drahého brata

 Ahojte priatelia. Rozhodla som sa, že si zdokumentujem, čo všetko to naše dítko dostalo na svoje prvé Vianoce. Zatiaľ sa mi podarilo dať dokopy darčeky, ktoré priniesla rodina môjho nádejného švagra, a.k.a staršieho zo starších bratov môjho Drahého, keďže on je najmladší.
Dostavili sa na Štefana v zložení on, jeho manželka, ich stredná a najmladšia dcéra a strednej dcéry syn, ktorý mal necelé 2 roky.

Kašičky som do vtedy Pampúšikovi nedávala, ani domáce, ani instantné, ani takéto. Tieto mali úspech. 

Jeden z najlepších darčekov, aké Pampi dostal tieto Vianoce. Učiaci hrnček. Nedávno sme ho skúsili prvýkrát a na moje extrémne potešenie z neho vodu pije (z klasickej dojčenskej fľašky totiž vodu nechce).

Dve balenia vlhčených utierok. Túto značku som ešte nemala. Neboli zlé, ale ostávam verná "zajačikovským" Lidlovským.

Super krásny voňavý krémik, ľahko sa vstrebáva. Za tento som veľmi vďačná.

Šampón sme ešte neskúšali.

Instantný čaj. Drahý skúsil, vraj je veľmi chutný.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...