Hľadať tu :-)

pondelok 18. januára 2021

Porovnanie Tesco plienok

Ahojte priatelia 😏 Dnešným článkom sa opäť dostanem do mama zóny. Pred viac ako mesiacom sa u nás doma vyskytli hneď tri druhy Tesco plienok a tak mi napadlo, že by možno niekoho zaujímalo porovnanie a tak som ho nafotila. Celkom ma mrzí, že som si nenechala aspoň jednu jednotkovú plienku pre porovnanie, ale na druhú stranu, čo by som potom s jednou malou plienkou robila? Takže porovnanie dvojkových a trojkových plienok Tesco Fred & Flo.

Predná strana


Zadná strana

Porovnanie veľkosti

Vnútorný priestor

Tiež som v tej dobe mala ešte aj jednu dvojkovú Tesco Premium plienku, takže som porovnala klasickú Tesco 2  s Tesco Premium 2. Zatiaľ všetky Tesco Premium, ktoré mi prišli do ruky majú pásik cikania. Myslím, že maminka, ktorá používa už 2 plienky už jasne vidí nacikanú plienku a pásik nepotrebuje a preto na väčšine dvojkových plienok, ktoré sa mi dostali do rúk, nie sú.


Vnútri vidieť rozdiel v materiály alebo spracovaní materiálu. Proste Premium je premium.


3 komentáre:

  1. Jsemm asi tele, nic moc kromě potisku rozdílného nevidím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale kde...Ono to aj tak je, akurát 3jky sú kúsok väčšie. Prémium sú trošku jemnejšie, ale to na fotkách vidieť nie je.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...