Hľadať tu :-)

utorok 5. januára 2021

O Ex

 Ahojte priatelia 😌

V prvom rade vám chcem popriať všetko len to najlepšie v tomto roku. Viem, že opäť nestíham a mala by som napísať asi úplne iný článok, ale úvahy mi napadajú samé a občas úplne neuvážene.

Táto úvaha mi napadla po prečítaní jedného vianočného príspevku, keďže ešte stále dobieham zameškané články. 
Článok mi pripomenul Vianoce 2011, ktoré som strávila ako čerstvo zamilovaná a neskutočne šťastná osoba. Avšak ako osoba stále na hranici mám rád Vianoce/nemám rád Vianoce som bola o mnoho viac na strane nemám rada Vianoce. Môj vtedajší partner bol však milovník Vianoc. Na šťastie sme sa o tom dokázali vopred porozprávať ako dospelí jedinci a vznikli tak jedny z mojich najkrajších Vianoc v dospelosti. A za to som mu vďačná. Ako za mnoho iných skutočností, zážitkov a v neposlednom rade aj hmotných vecí.

Častokrát na svoje niekdajšie polovičky ľudia nevedia nájsť pekného slova a nenechávajú na nich nitku suchú. Netvrdím, že všetci moji Ex boli úžasní ľudia, ale prežila som v ich spoločnosti nejaký ten čas a teda si ho odo mňa zaslúžili a ja som každému jednému z nich vďačná. Niektorým síce len za to, že viem, čo už v živote zažiť nechcem a ako nedovolím, aby sa ku mne a mojej rodine niekto správal, ale aj to je veľmi cenná informácia a ja som za ňu vďačná.
Tiež do istej miery zastávam názor, že všetci naši partneri sú do istej miery aj našou vizitkou. Však sú to naši partneri, my sme si ich vybrali a hlavne my by sme mali byť s nimi spokojní. 

Malá vsuvka: ako som dopísala predošlú vetu, pípla mi správa na massingery od niekoho, kto sa považuje tiež za môjho Ex. To som ani netušila, keďže s daným pánom sme tvorili pár asi tak dva týždne, aby sme pochopili, že sme rozbili celkom slušné kamarátstvo a od vtedy sme sa tuším už ani nevideli, ale to rozvediem niekedy inokedy....

Majte krásny deň a ľúbte sa <3

4 komentáre:

  1. Zajímavé zamyšlení. Vše v životě něco dá a něco vezme.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlasim. Ja na sve ex myslim v dobrem, onehdy mi psala exova slecna docela nepekne emaily, tak predpokladam, ze ji neco rikal a neprezvejkl nas rozchod pred 6 lety. Vzdycky jsem svym minulym partnerum prala vse dobre a to se mi vyplatilo, ma mysl je cista. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobnú skúsenosť som tiež mala kedysi dávno, že mi písala aktuálna priateľka jedného Ex, nebolo to moc príjemné a dnes uznávam, že som mohla reagovať inak, prípadne vôbec.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...