Hľadať tu :-)

štvrtok 1. novembra 2018

Vianoce & ty

Tento rok na všetkých kašlem,
spravím si vlastné Vianoce,
veď kto vie, čo bude o rok
a čo bude nabudúce.

Tento rok mám všetko na háku,
kašlem na koláče, rybu a šalát.
Veď ja chcem len to jediné,
aby ma mal niekto rád.

Netúžim po drahých daroch,
ja túžim len po kúsku neba.
Mám len jednu veľkú túžbu,
môcť tak znova objať práve teba.

Nie, ja už nemám záujem
kráčam sama životom.
Ja už nemám záujem,
nechávať všetko na potom.

Chcem vidieť iskru tvojich očí,
chcem cítiť sladkosť tvojich pier,
si pre mňa všetkým,
to mi, prosím, ver.

Nikky, 14. 12. 2010

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...