Hľadať tu :-)

nedeľa 4. novembra 2018

Všetky slová sú málo

Všetky slová sú málo,
žiadne nepovie skutočnosť.
Všetky slová sú málo,
žiadne neprezradí budúcnosť.

Všetky slová sú málo,
žiadne nevyjadrí moju bolesť.
Všetky slová sú málo,
samé klamstvá, samá lesť.

Všetky slová sú málo,
žiadne nevyjadrí moju ľútosť.
Všetky slová sú málo,
žiadne nezmení minulosť.

Všetky slová sú málo,
na vyjadrenie mojej duši.
Všetky sú slová sú málo,
ked ma nadránom suší.

Všetky slová sú málo,
žiadne nepovie, čo cítim.
Všetky slová sú málo,
keď ťa vidím.

Všetky slová sú málo,
ja stracám pri tebe reč.
Všetky slová sú málo,
keď odchádzaš preč.

Nikky, 20. 12. 2010

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...