Hľadať tu :-)

streda 31. októbra 2018

Angie

Angie, vždy, keď kráčame ruka v ruke,
vidím hrozný strach v tvojich očiach.
No tak, Angie, prestaň sa už báť,
báť druhých ľudí na uliciach.

Budem ťa strážiť pred zlom, Angie,
Nenechám ťa v búrke stáť
Navždy len ty a ja, Angie,
budeme sa spolu smiať.

Svet nie sú len oni,
svet sme aj my, nie sme iní.
Cítime lásku úplne rovnako,
nie sme menejcenní.

Ja ťa ľúbim, Angie,
tvoje nežné ženské ústa.
Každý na nás hľadí,
v očiach nenávisť a pomsta.

Ľúbim ťa, drahá Angie,
tvoje tenké krásne ruky.
Priznaj si to sama, Angie,
Neprežívaj ďalej muky

Angie, znieš mi stále v hlave
na teba myslím celý deň...
Angie, kráčaj so mnou,
staň sa mojim snom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...