Hľadať tu :-)

piatok 21. júna 2024

Mala by si...

Túto vetu už určite v živote dostal každý človek, ja zrovna nedávno som dostala, citujem:

Mala by si si niekoho nájsť, ako partnera. 

No, ja by som rada, ale ... za posledné obdobie to dopadalo približne takto:





Takže asi lovím v nejakých rybníkoch plných zadaných mužov alebo som v nejakom nesprávnom prostredí alebo proste v mojom veku si tí normálnejší už zadaní alebo proste moje nastavenie mysle nie je správne.

Každopádne však pánom ĎAKUJEM za ich rolu v mojom predchádzajúcom živote a tiež za úprimnosť, lebo poznám aj takých, ktorí by to zatĺkali. Aj keď som o jednom nevedela, že už je ženatý, tak som tušila, že je minimálne vo vzťahu. 

PS: Sociálne siete sú zlo, prezradia veľa :-D


2 komentáre:

  1. Je to celé smutné. Přeji, aby se objevil ve tvém životě někdo úplně nový a vhodný přesně pro tebe.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to reálne by som povedala a na prahu 40tky by sa to asi aj dalo očakávať.
      Ďakujem, ale nemyslím si, že niekto taký vôbec existuje.

      Odstrániť

INFP-T Mediátor

Ahojte :-) V poslednej dobe strašidelne nestíham, ešte hádam viac ako zvyčajne, ale prechádzala som články od ľudí, ktorých odoberám a u Ana...