Hľadať tu :-)

pondelok 25. marca 2024

Honza Vojtko - Vztahy a mýty

Ahojte priatelia 😊

Dlhšie som sem nedala recenziu na knihu a to ich mám v poslednej dobe prečítaných celkom dosť, tak vám sem dám tú, ktorá ma v poslednej dobe zaujala asi najviac.

Na túto knižku som narazila náhodne v článku na internete a zaujalo ma to natoľko, že som si ju hneď objednala a musím uznať, že ma rozhodne nesklamala.

Autor je psychológ, terapeut, ktorý poskytuje ako individuálne tak aj párové terapie a v tejto knihe vyvracia najrôznejšie mýty o vzťahoch. Oceňujem, že mnohokrát spomína aj homosexuálne páry, s čím som sa v podstate tuším v "odbornej" knihe ešte ani nestretla.


Je to určite kniha, ku ktorej sa časom opäť vrátim a tiež je to jedna z mála, kde som neodolala a urobila som si pár vyznačení zvýrazňovačom, čo u mňa znamená, že túto knihu rozhodne nemienim posúvať ďalej, inak by som si ju nedovolila takto zneucitiť. Zatiaľ je to len druhá kniha, do ktorej som takto zasiahla. Prvá jej jej susedka v mojej knižnici: 5 jazykov lásky, ktorá je jedna z mojich obľúbených kníh.

4 komentáre:

  1. Věřím, že tě knížka zaujala, je to tvůj styl. Škoda, že v recenzi není pár příkladů mýtů a příklad, co zajímavého zmiňuje u homosexuálních párů.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to bolo tak všeobecne na páry, len ma zaujalo, že boli príklady aj homosexuálnych párov.

      Odstrániť
    2. Chápu. Jen mě zaujalo, zdá to nemají jinak, když jsou oba stejného pohlaví, tak jsou v jiném postavení než muž a žena, kde se od každého očekává něco jiného.

      Odstrániť
    3. Ono, podľa mňa je to stále o komunikácii a presne tých mýtoch, že toto sa čaká od muža/ženy. On to tam celkom pekne popisuje.

      Odstrániť

Týždeň 23. 04. 2024 - 29. 04. 2024

Utorok - Zobudila som sa okolo pol štvrtej a asi hodinu som nevedela zaspať, ale nejako zvlášť mi to nevadilo. Počula som Drahého budík, aj...