Hľadať tu :-)

utorok 20. októbra 2020

14. týždeň

Utorok - štátny sviatok. Malý vstal až o pol siedmej. Ja som šla spať posledná a vstávala som prvá, pred šiestou. Budúci išiel ešte niečo porobiť na dom. Už aby to už bolo konečne všetko hotové. Vonku bolo úplne horúco. Poobede Budúci vzal Pampúšika vonku, varila som a zároveň som telefonovala s Mom, ale o chvíľu boli chalani naspäť, že Pampúšik vonku plakal.

Streda - Okolo 11tej som vzala malého do mesta. Musela som do 02 a následne do banky. Nedalo sa mu nejako spinkať, pri obchode plakal, tak si hovorím, že OK, ideme domov. Cestou zaspal a tak si hovorím, že skúsim ísť ešte do Tesca. Na zastávku práve prichádzal autobus z Pezinka a z neho vystúpil Budúci, tak sme šli spolu. Malému sme dali vonku papať. Proste pohoda. Milý šiel ešte po stravenkovú kartu a potom ešte vybaviť lešenie na víkend. Paráda. Napísal mi bráško, že v sobotu dôjdu s ocinom. Totálny šok, ale strašne sa teším.

Štvrtok - Bola som s Pamúšikom v Lidli. Kúpila som mu sadu 2x body a 2x tepláčiky k tomu. Sú vo veľkosti 62/68 a sú mu no dosť veľké, ale to nevadí, však dorastie. Dúfam, že vysávač nám už zajtra príde, lebo to tu vyzerá. No, nie celkom reprezentatívne :-D

Piatok - Ráno volal Budúci, že mu prišla smska, že dnes donesú vysávač. Hurá. Snažila som sa naše vojnové pole upratať, bez väčšieho úspechu, nakoľko Pampúšik sa rozhodol, že dnes a chce hrať a maznať s maminkou a nie upratovať. Okolo druhej prišiel konečne vysávač. Pán poštár mi ho len tak zhodil k dverám. Tak díky.


Sobota - od rána som upratovala, snažila sa variť, aby som zistila, že vývar bude akurát tak zeleninový, ale tak čo už. Chlapi prišli tesne pred obedom, Pampúšik akurát zaspával, ale teda chudák mal po spánku, takže sme sa fotili, blbli, potom prišiel Budúci, keďže bol ešte na dome. Proste pohoda. Hrali sme Playko - och, po akej dobe bolo zapnuté :-D Boli sme aj na drobnej prechádzke a potom tato zaviezol bráška do Bratislavy a vyrazil domov.
Nedeľa - oproti včerajšku sa výrazne ochladilo. Napadlo mi, že ak Pampúšik dobre zvládne očkovanie, že by sme na víkend mohli ísť k mamine. Budúci z toho nebol práve nadšený, ale čo by pre mňa neurobil, že áno? 

Pondelok - Ani dnes nedorazil Rotarix. Čo ja tej našej doktorke len poviem? No pravdu. To bude najjednoduchšie, že áno? Mám z toho očkovania zajtra úplné nervy. Dúfam, že to bude OK a hlavne bez teploty. Veľmi sa bojím teploty, nebodaj horúčky. Kúpila som náplasti.  

 



2 komentáre:

  1. To jsi měla pohodový týden, škoda jen toho očkování.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, bol to super týždeň. Ani neverím, že je to už tak dávno, čo tu bol tatino.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...