Hľadať tu :-)

pondelok 26. októbra 2020

15. týždeň

Utorok - Tak sme išli k doktorke, ale dosť dlho sme čakali vonku, takmer pol hodinku, že mali nejaký náročný prípad. Zrejme niečo infekčné a museli dezinfikovať alebo neviem. V podstate na tom nezáleží. Pampúšik má 65cm a 5700g, priemer hlavičky ostal na 38cm. Mám polohovať na brušku. Vraj tá ľavá ruka nevadí. No, ako pani doktorka povie, ona vie. Očkovanie bolo. No povedala by som, že pre mňa o mnoho náročnejšie než pre Pampúšika. Ako pri oboch injekciách vydal zvuk, ktorý som ešte u neho nepočula, čo ma upokojilo, že ho ešte nikdy u nás nič tak nebolelo. Na šťastie sa rýchlo upokojil a z ambulancie síce vyšiel s plačom, ale od hladu, takže dostal napapať a takmer ihneď zaspal, tak som si zašla do Dráčika a ako odmenu som si kúpila Colorku. Zúfalstvo je zúfalstvo :-D Zastavila som sa vedľa v Pepcu a kúpila som aj pančušky a rukavice pre Pampúšika, keďže som sa chystala k Mom a kto vie, aká veľká zima tam už je. Pampúšik stále spinkal. Obehla som kvôli šampónu aj všetky tri drogérie, bola som aj na pošte a práve tam mi volala magistra z lekárne, že im došiel Rotarix. Pampúšik stále spinkal, tak sme sa zastavili ešte v lekárni, na šťastie tá je v našej ulici. Kúpila som ešte balenie chladivých náplastí, pre istotu. Doma som mu pre istotu odmerala teplotu, ale bola v norme. Odlepila som mu leukoplasty na vpichoch a nalepila som mu na to náplasti. Chytil ma úplne pocit, že sa pocikám, takže som išla na toaletu, a nenatiahla som Pampúšikovi tepláky. Kým som sa vrátila z toalety, obe náplasti boli zo stehienok dole. Jedna ležala len tak v postieľke, druhú som chvíľu nevedela nájsť, lebo môj miláčik si ju žmolil v ručičkách. Tak som ich nalepila naspäť, natiahla tepláčiky a to srdiečko opäť zaspinkalo. Proste pohoda.

Streda - Bola som s Pampúšikom na pošte, poslať konečne vecičky, čo som sa rozhodla podarovať. Cestou domov som v Tróji na terase videla sedieť sestričkinho syna. Drahý včera hovoril, že jej utiekol z domu. No, moc ďaleko teda neutiekol a mne sa hneď zdalo, že som ho aj včera videla a aj takmer každý deň predtým. Hm. Kto vie, čo ho núti odchádzať z domova. Veď na sestričkinho druhého muža už musí byť zvyknutý. Alebo? 
Volala mi mamina, že cez víkend má byť hnusne, či neprídeme radšej víkend potom, že má byť krajšie. OK, veď v podstate je to jedno.

Štvrtok - bežný deň, ničím výnimočný. Prechádzka, hranie, upratovanie, klasika.

Piatok - Ráno som pozerala na nové info na US-balík a že 01. 10. 2020 prebehne colné konanie. No bomba. Veľmi sa teším. Bola som v Lidli, kúpila som Pampúšikovi overal na zimu. Podľahla som rozprave na MK ohľadom overalov. Inak pre dievčatká mali nádherný ružový. Ach...
Večer som urobila prvýkrát v živote wafle a myslím, že mi vyšli.
Pampúšikov overal

Moje prvé wafle


Sobota - Klasická sobota, trochu sme upratovali a tak. Poobede prechádzka.

Nedeľa - Pohodová nedeľa, pozerala som na Sinsay vecičky pre detičky. Asi niečo objednám Jane, kým sa malý narodí, nech majú niečo pekné.

Pondelok - nádherný slnečný dníček. Zastavila som sa v Pepcu, aby som si kúpila nejaké teplejšie tepláky, aby som u maminy nezmrzla :-D Samozrejme som sa zastavila aj vedľa v Dráčiku, ale nič vhodné pre nás nemali.






2 komentáre:

  1. Kombinéza pro Papušíka je krásná. Mně se líbí víc než ta růžová, je praktická. Na tmavé není vidět hned sebemenší špína. Vafle se ti povedly a super, že Papušík očkování tak pěkně zvládl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa musí uznať, že na tej tmavomodrej to bude menej svietiť ako na ružovej :-) Wafle boli super, musím dakedy znova urobiť, akurát toustovač bol od toho dosť okickaný, keďže na prvé som dala viac cesta ako bolo nutné :-D Jojo, Pampúšik je macher. Aj včerajšie očkovanie zvládol na jednotku.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...