Hľadať tu :-)

pondelok 14. septembra 2020

13. týždeň

Utorok - ostali mi posledné dve figúrky na výmenu, akurát tie, ktoré potrebuje Severanka. Tým, že sa ozvala, vynorila mi mnohé spomienky na sever. Dlho som tam nebola, asi by to bolelo. Radšej nechať minulosť minulosťou.

Streda - krásny dátum 09.09. Prišla mi figúrka, ktorú už mám, takže som svetová, som prekvapená, že sa mi to podarilo len s jednou. Písala mi správkyňa, či môže prísť pozrieť miminko, no akurát sme boli von, takže snáď niekedy nabudúce...Aj keď osobne netuším, čo chce vidieť na miminku, ktoré videla včera. A čo je synček nejaká atrakcia, aby sa naň niekto chodil pozerať? Asi som precitlivená. Prišla mi zásielka z Dr.Max. Nabudúce si to dám radšej poslať do lekárne, než čakať celý deň na kuriéra.

Štvrtok - Rozhodla som sa, že urobím prekladané rezance. Synček sa pozeral na mňa z autohojdy a bol pomerne pokojný. Zazvonila správkyňa, že prišli pozrieť synčeka, no OK. Vzali ho dokonca von, ale ani nie pol polhodine som prišla za nimi. Vedela som, že bude chcieť papať. Potom zaspinkal a po ceste domov sme stretli ešte dvojicu mamičiek. Nejako sa v tejto spoločnosti necítim extra dobre, ale čo už. Kolega pozval Drahého na pivo, šla som s drahým von. Vykalal sa, prebalila som ho, ale aj tak plakal, pred Lidlom sa rozplakal, tak som ho upokojila, až zaspal. V Lidli som mu kúpila pyžamko a svetrík a tiež som si kúpila tretí HP pohár. Druhý svietiaci - čierna mágia.

Piatok - poslala som posledné dve figúrky jednej kočke. Snáď mi Severanka pošle toho neviditeľného Harryho, nech ich mám kompletné. Pri škole som videla krásne kamienky. Synček je pomerne uplakaný, budí sa ledva po polhodinke spánku. Neviem, či mu nie je teplo. Vraj indiánske leto, trt, reálne leto, keď je 30 stupňov, je reálne leto. Drahý podvečer išiel do krčmy, dohodnúť sa na zajtra. Človek sa po náročnom týždni teší na víkend, že mi pomôže, ale kdepak. Treba urobiť zákazku, no jo.

Sobota - malý striedavo plakal, spal a papal. Ako miminko. Trochu som ho "nútila" byť na brušku. Musí trochu trénovať. Drahý dokončil podlahu a schody, vyzerá to fakt dosť dobre. Bola som v K-way po zásielku a poslala som Kačenke šatník. Tak papá a maj sa dobre :-)

Nedeľa - Malý nevedel moc spinkať, aj keď zaspal, tak sa zobudil. Mal aj pár záchvatov plaču, ale celkom sa dalo. Drahý požičal vysávač. Zabudla som spomenúť, že náš minulý týždeň zrejme zomrel. Objednala som nový, ale ešte neprišiel. Paráda.

Pondelok - deň ako na hojdačke, ale nie, bol v podstate veľmi pozitívny. Synček sa zobudil o pol piatej. Dosť skoro na to, že som zaspala asi o pol jednej, ale vstala som. Drahý sa v podstate len prevalil na druhý bok, ale keď mu zazvonil budík, tak som sa už snažila uspať malinkého, akurát robil taký humbuk, že pri tom som nedokázala zaspať ani ja, ani dieťatko, ale nakoniec sme zaspali obaja. Ja som sa zobudila okolo pol ôsmej, urobila som mliečko, aby Pampúšik mal, keď sa zobudí, ale strašne sa mi chcelo spať a tak som si ľahla naspäť a obaja sme sa zobudili okolo pol deviatej. Celkom fajn. Dieťatko nejedlo štyri hodiny a zobudil sa bez plaču, takže som mu ohriala mliečko, keďže po tej hodine takmer úplne vychladlo. Napapal sa, hrali sme sa, na rozdiel od včera, na brušku byť odmietal, tak som ho moc nenútila, ale s hrkálkou a žirafkou sa hral bez problému, potom chvíľku spinkal a chcela som ísť do Lidlu, tak som si povedala, že keď sa zobudí, tak mu dám papať a vyrazíme. Nakoniec sme vyrazili presne o 12tej, zvony práve odbíjali, hneď na križovatke sme stretli L s maminkou, chvíľu sme pokecali, teda celkom dosť, ale ono ten čas pri dobrom rozhovore rýchlo utečie. Malý počas rozhovoru zaspal a tak som si povedala, že vyrazím a uvidíme, či to zvládneme až do Lidla. Pri pošte pán povedal, že je pol jednej. Čo pol jednej a ja som sa k tomu Lidlu ani nepriblížila? Uff. V tom mi došlo, že som doma zabudla tie kartičky s nálepkami Harry Potter, takže si hrnček aj tak nekúpim a tak si hovorím, že je vlastne jedno, do ktorého obchodu pôjdeme. Malý spinkal ešte pred poliklinikou, tak si hovorím, že to risknem. Spinkal. Pred Lidlom som stretla kolegu, bolo to rýchle, ale príjemné. Do istej miery mi práca chýba, niektoré dni na materskej sú väčší záhul ako pracovný deň v sezóne. Malý prespal celý nákup. Dokonca ani pri pokladni sa nezobudil a to tam boli celkom rady, keďže zajtra je štátny sviatok a obchody budú zatvorené. Tak si vravím, že vau. Na priechodoch som sa ponáhľala, keďže ten kruháč pri Lidli je asi najviac využívaný v celom Senci, malý sa trochu prebral, ale len sa pokukal, kde je a spal ďalej. Bola som hladná a cestou som jedla nejaké to pečivo. Za poštou som sa potrebovala napiť, tak som si sadla na lavičku a zrazu: Ahoj. Chvíľu mi trvalo, kým som mladého ocinka v okuliaroch opoznala. Omg. Stanley. Kolega zo servisu. To sú roky. Jeho dcérka zaspávala, tak jej zložil opierku na bugine a mne sa naopak synček prebral a bol tíško. Každú chvíľu som čakala, že sa rozplače, že je hladný, keďže dve hodiny spal, ale nie, obzeral si Stanleyho, ale asi po 20 minútach som sa rozlúčila, že už bude lepšie, aby som šla, aby sa nerozplakal a nezobudil malinkú. Bol to veľmi dobrý nápad, lebo pri Bille sa malinký už rozhodol, že je čas si vypýtať papať. Taky že jo. Mliečko som nemala zo sebou, lebo som neplánovala byť von dlhšie ako hodinu. No človek mieni...Tiež bol anjelik celý spotený, tak som ho vyzliekla a prebalila, kým zovrela a následne sa ochladila voda, trochu pomrnkával, ale žiaden záchvat. Čumela som, kde mi vymenili cez víkend miminko. Takže som zarobila mliečko s tým, že ho idem teda nakŕmiť. Ako som dávala fľaštičku k ústočkám, tak som zbadala vlas, ten nebol len na cumlíku, ale bol zaskrutkovaný v tej objímke. Tak som to rozobrala, vlas vybrala (ach tie moje vlasy - sú všade, ale že všade, zlaté tehotenstvo, chcem ho späť! :-D :-D :-D). Asi po piatich minútach som si ú všimla, že celá plienka (klasická látková z 80tych rokoch), ktorú dávam malému ako brindáčik, je celá mokrá. Super, takže som zle zavrela fľaštičku a viac menej celý jej obsah skončil na plienke, keďže sa takmer dala žmýkať. Paráda. Samozrejme malému sa to veľmi "páčilo", že fľaštička je prázdna a on sa vôbec nenajedol. Na šťastie v rajničke ešte ostalo trochu prevarenej ešte teplej vody a tak som zarobila menšiu dávku mliečka a dala papať miminku. Konečne bol spokojný. Dala som oprať pár drobností, ktoré tu ostali zo včera. Malinký si spokojne na posteli obdivoval ruky. Už začínal mrnkať, tak som ho vzala na ruky (dnes tam strávil fakt minimum času) a trochu som ho upokojovala a došiel drahý, že ide na chvíľku na dom. Vravím, že OK. Asi o hodinku bol naspäť, doniesol mi ukázať farbu, potom ju odniesol na dom a že za chvíľu príde. To trvalo asi hodinku, malinký z toho cca pol hodinku spinkal. O pol piatej som mu dala papať, potom prišiel drahý, išli sme von, v kočíku trošku pospinkal, ale moc nie, tak sme šli domov, chlapi sa spolu umyli, malého som nakŕmila, kým sa drahý navečeral. Potom, že pôjde uspať malého a do pol deviatej sa nevrátil, tak som ich išla okolo deviatej pozrieť a obaja spinkali. Momentálne je 22:40 a obaja spia. Jo, ešte mi dnes doniesla Tinka externý harddisk, teším sa. 1TB dát. To je niečo pre mňa :-) Fakt krásny deň. Štyri krásne stretnutia s ľuďmi. Boli sme pozrieť aj dom. Je obrovský. To nevymaľujú ani za rok, ale budú musieť.

2 komentáre:

  1. Měla jsi nabitý týden, ale zjevně jsi to zvládla nakonec na jedničku. Držím palce s dokončením sbírky HP.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, občas je toho fakt dosť, ale ani tento nevyzerá lepšie :-D No, HP to vyzerá celkom fajn :-)

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...