Hľadať tu :-)

sobota 12. septembra 2020

12. týždeň

Utorok - tak a malý má 11 týždňov. Plus-mínus celý deň pršalo, štátny sviatok, všetko zatvorené, až na kvetinárstvo, keďže zajtra začína škola. Objednala som aspoň mliečko na mall.sk, mali akciu, možno bude zajtra, možno vo štvrtok, aspoň bude jasný cieľ prechádzky. Požehlila som, vypražila rezne, urobila kašu. Drahý išiel do pivnice po autosedačku-vajíčko, že skúsi malého pohojdať. Reagoval na to dobre, dokonca v nej aj zaspal. Keď na chvíľu prestalo pršať, šla som von, o chvíľu som sa vrátila po dáždnik, mala som ho asi dve ulice, keď prestalo pršať, vydala som sa smerom, kde som dlhšie nebola, keď mi drahý písal, kde som, či mi má obliecť malého, ja že OK, nech mi dá 10-15 minút, kým som však prišla domov, malý zaspal, komplet oblečený v mikine, hrubých teplákoch, no budiť sme ho nemienili, takže prechádzka sa zatrhla, keďže sa zobudil okolo pol šiestej, dostal papať, potom sa okúpal s drahým, trochu pomrnkal, pohrali sme sa a okolo 20tej dostal ešte mliečko, aj keď cez 35ml nechal. Nevadí, on vie, koľko je hladný. Drahý ho uložil spať, pozerala som prvý diel novej série Sestričiek, ale že by ma to zvlášť uchvátilo, sa nedá povedať. Potom som chcela dočítať rozčítanú detektívku, chýba mi pár strán. Akurát, že som sa rozplakala. Ani neviem, kedy a či vôbec som plakala pri knihe. Zomrel Edo. 29 kníh s najstarším vyšetrovateľom zo 141tky v Našom meste a on umrie na rakovinu. No, cigarety sú sviňa.


Streda - malý sa zobudil o tretej. Na to, že som zaspala po polnoci to bolo dosť kruté, ale inak bol deň celkom fajn. Doktorka mi napísala recept na lieky na doplnenie železa a hemoglobínu v krvi, keďže výsledky stále neboli úplne top. Dopoludnia som bola s malým v Lidli, keďže teraz letia Harry Potter figúrky, tak sme urobili nákup nad 20€, aby sme dostali figúrku, bola to pani profesorka Minerva McGonagallová. Keď sme prišli domov, volali mi z Dráčika, že im prišiel pre mňa šatník, tak som povedala, že sa zastavím poobede alebo zajtra. Hneď na to mi prišla smska aj e-mail z Mall.sk, že mám tovar pripravený na výdaj. Drahý prišiel z práce domov a hneď aj išiel za pani na dom a tak som sa teda vybrala, že pôjdem s malým do toho Dráčika. Pred lekárňou som si spomenula na ten recept, takže som do nej vošla a pani lekárnička mi úplne urobila deň, keď mi povedala: Neplatíte mi nič. Prisahám, že túto vetu som v lekárni ešte nepočula. Za svoje lieky na tlak doplácam niečo cez euro, teda nič extra, ale zatiaľ som vždy za lieky doplácala. Toto bolo prvýkrát, čo som sa stretla s liekom plne hradeným poisťovňou. Odtiaľ som teda prešla na druhú stranu do Dráčika, vypýtala som si šatník, naložila na kočík, lebo do odkladacieho priestoru sa nezmestil a zastavila som sa ešte aj hneď vedľa v Pepcu, lebo mali mať Harry Potter oblečenie. Pre chlapcov mali len veľkosti 80, ale tak vždy lepšie väčšia, do tej sa dá dorásť. Po odchode z Pepca začal Pampúšik trochu mrnkať, ale nakoniec zaspal, takže som šla ešte do mall.sk po 6 plechoviek Beby, čo teda malo cez 5 kíl, to som ešte vyložila na Barbie šatník, aby mi nebolo ľúto a tak som išla domov. Volal mi drahý, že kde sme, tak som mu povedala, on že ide do mesta vytiahnuť peniaze, ja že koľko, tak mu hovorím, nech nikam nejde, že toľko mám ešte. On na to, že nám teda ide oproti. No došla som až pred bytovku a chlapa nikde, medzičasom sa rozplakal potomok, takže papať a spinkať.

Štvrtok - Zmena je život a dnes sme išli do Tesca, keďže sa minula dojčenská voda a tú zvyknú mať len v dvoch supermarketoch - Coop Jednota a Tesco. Inak pohodička.

Piatok - Lidl Harry Potter figúrky sú totálna mánia. Vypočítala som, že ak ich chcem všetky, je jednoduchšie ich proste kúpiť než získavať k jednu k 20€ nákupu. Kúpila som si teda 7 a ešte aj krabičku, do ktorej ich treba ukladať. Písala mi manželka bývalého kolegu, ako zajtra, či prídeme teda na grilovačku, tak som jej písala, že neviem presne, že Budúci má zajtra nejakú prácu, ale že ja s malým by som dobehla.

Sobota - Budúci išiel niečo urobiť na dom, potom mal výjazd do práce, potom musel ísť kúpiť farby či čo. Ja som šla do Lidlu, lebo facebook mi ukázal, že ex-kolega, ku ktorému sme mali ísť na grilovačku, má narodeniny, tak som kúpila dve vínka. Budúci potom prišiel domov, na rýchlo sme niečo zjedli a napísala som ex-kolegovej manželke, že ak môže, nech po nás príde teda autom, tak okolo pol štvrtej prišla. Naložili sme autosedačku, do nej malého, do auta ešte konštrukciu kočíka, keďže domov sme plánovali ísť peši, keďže nám bolo jasné, že na grilovačke budú chcieť všetci niečo aj vypiť a tak aj bolo. Grilovačka bola super, domáce klobásky, vínko, Metaxa (pili chlapi). Pampúšik celkom dosť spinkal v autosedačke a celkovo bol dobručký ako medík. Domov sme sa vybrali peši a pomerne neskoro. Dosť nám vysmädlo cestou, takže drahý išiel ešte kúpiť kofolu a sebe pivo. Tak sme vyzerali ako "rodičia roka", po tme s malým a pivom v ruke :-( Chudák malý, kukal v tej autosedačke na konštrukcii kočíku ako puk a nepovedal ani pol slova. Spočiatku aj chcel plakať, ale keď zistil, že ho z tej autosedačky nemienime vybrať, tak stíchol a iba vypleštil očká. Chúďa moje.

Nedeľa - Pohodová nedeľa, podvečer som vymenila s jedným pánom figúrku HP a štyri som mu predala. Bolo milé, že bol ochotný kvôli tomu naštartovať auto. Mňa by asi ani nehlo, ale možno by som zmýšľala inak, keby to auto mám.

Pondelok - kamoška mi písala, že u nich v Lidli doplnili hrnčeky HP. Nedalo mi to a tak som vyrazila do Lidla. Aj tu pár doplnili a tak som si kúpila hneď dva - jeden reagujúci na teplo a jeden svietiaci v tme. Poobede si prišla priamo pred vchod ešte vymeniť so mnou figúrky jedna pani. S ďalšími som sa cez facebook dohodla na výmene a zaslaní poštou, takže som bola aj na pošte. Ani neviem, komu šibe z tých HP viac, či mne alebo iným.

2 komentáre:

  1. Vidím, že jsi akci Lidlu Harry Potter propadla pořádně. Ale je to milé. Snad nasbíráš vše.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, riadne prepadla. No, vyzerá to fajn, z figúrok mi chýba len jedna. Z hrnčekov mám polovicu.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...