Hľadať tu :-)

utorok 21. júla 2020

Orion Margot Exotic

Ahojte Usmívající se Dnes si recenzujeme poslednú novinku v rade Margot a to Margot Exotic. Predáva sa už nejakú dobu a kým som sa prepracovala k recenzii, stihla som si ju zakúpiť už asi 4 alebo 5x. Však nič to :-) Samotný výrobca píše, že je to sójová tyčinka 75% s kúskami presladenej pomarančovej kôry namáčaná v kakaovej poleve 25%.

Takže Margotka s presladenou pomarančou kôrou...OK...Predáva sa v 90g balení a je fajn, nenadchla ma tak ako ananásová alebo banánová, rozhodne mi nepríde lepšia ako klasická Margot, ale chutí mi. Pomarančovú kôru v nej pekne cítiť, takže celková spokojnosť. Príde mi na chuť jemnejšia ako klasická Margot. Nie je to úplný top, ale vlastne nie je ani veľmi čo vytknúť na druhej strane. Takých 8/10 bodov by si to vyskúžilo :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...