Hľadať tu :-)

piatok 17. júla 2020

Depka

Dívam sa z okna a mám depresiu,
možno na to skúsim ľahkú onaniu,
keďže môj chlap vedľa mňa spí po ťažkej noci,
určite sme sexovali tri hodiny po polnoci.

Zrejme vonku prší, ľudia majú dáždniky
omočení ľahkou vodou sú všetký chodníky
Ja mám depku, hlboká depresia,
ani nehovorím, nepomohla onania.

Zapálim si cígo, skúšam zahnať depku,
z absťáku po cige mám však klepku.
Sa k tomu pridal tuberácky kašeľ,
kuknem na dno nejakej fľaše.

Kam som sa to dostala?
Život som si pekne posrala.
Ani hudba, ani chtíč,
nevylieči ma už nič.

V tej roannej depke zostanem
Kam sa s ňou len dostanem?
Možno mi pobyt neistý,
liečebňa psychiatrická zaistí.

Celý krutý deň,
ničí ma to jedno len
moja milá premilená depka
zaklapla režisérska klapka

03. 03. 2007

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...