Hľadať tu :-)

utorok 28. júla 2020

01.06.2017, 23:46

Tak a máme prvého. Je teplo a je tu PP. Ráno sme išli na tú školu na námestí. Išli sme spolu do obchodu a všetko. Milujem ho. Celým srdcom. V práci to ušlo, celkom pohoda, aj sme stíhali. Ležím v posteli a myslím snáď na každého muža v mojom živote. Hrajú mi Ljube. Tak dávno som ich nedokázala mať pustených. Leťať samaľoty i tanky garjat...za nami Rasia, Maskva i Arbat...ako sme si to spolu spievali...možno má PP pravdu a stále ho milujem. Môžem vlastne po tom všetkom? Chýba mi to jeho Nikuška, Verunka, to mi chýba...PP ma nevolá takmer nijak, občas drobec. Strašne sa mi to páči. Tak ako celý on...Ako sa ma snaží presvedčiť, že by som ho nemala milovať, ale dá sa to? Tie bozky, dotyky, objatia...keby tak tušil, čo pre mňa znamenajú slová ako pre teba čokoľvek...viem, viem, že to myslí sexuálne, ale ako nádherne to znie...chcem ti všetko splniť...ako si ma zval v noci na tom balkóne...kiež by som si to mohla dovoliť, tak celá PTR by vedela, aké je to nádherné...ešte aj Konár mi ráno písal...pred mesiacom sa ženil...prečo mi napísal práve teraz? Si iba pomôcka pre chvíle rozkoše...rada by som ho videla znova, aj celý LM...Leňa už má druhé dieťa, všetci už dospeli, len ja som sa zasekla niekde v čase...Konár som naposledy videla asi pred 6 rokmi na Tope. Môj prvý aj posledný Top. To bol tuším posledný rok v NM, teraz je už v PN. Ako mi Igro pomohol stavať stan. Dlho som si na tieto veci nespomenula. Dokonca ani neviem, ako sa volá normálne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...