Hľadať tu :-)

nedeľa 14. júna 2020

Termín - už? ešte nie?

Ahojte Usmívající se

Dnes sa trochu potrebujem vypísať, tak to prosím vás berte s rezervou. Podľa PM (posledná menštruácia) mi bol vypočítaný termín pôrodu na dnes. Nikto mi nepovedal, že sa to môže zmeniť. Prečo, ako a tak sa možno raz dočítate, keď konečne chronologicky nejako dám dokopy moje tehu.
Áno, bolo mi jasné, že ono sa to na deň presne nedá vypočítať, ale moja doktorka mi 05. 05. povedala, že ona to nevidí už ani na tých 6 týždňov.
No, každopádne, termín mi bol zmenený na 20. 06., ale už také dva týždne nepočúvam iné ako "Už?" príapdne "Ešte nie?"...Verte mi, že nikto nie je viac sklamaný ako ja, že ešte nie a že všetky celevrity a aj známe a kamarátky to "už majú za sebou", ale sú proste veci, ktoré nejdú ovplyvniť a nie, o osvedčené babské rady, ako vyvolať pôrod nemám záujem, jednak si o tom myslím svoje, dvatak, už som snáď o všetkých za tých pár týžňov počula.
Takže nie, zatiaľ to naozaj nevyzerá, že by to Danko dnes stihol, v rámci toho, že je 21:20. Kedy to nastane??? Ani Pán Bů nevie, alebo ten možno áno, no každopádne mne to neprezradil.
Zatiaľ nepociťujem ani poslíčky ani nič, čo by mohlo naznačovať, že by to už malo prísť, ale vraj sa to môže obísť aj bez toho. Ako mi dnes povedala najlepšia žena na svete a ty si myslíš, že ja som tušila, že idem rodiť?
Musím sa priznať, že čím viem viac o jej tehu so mnou, či mojím bratom, tým som "pokojnejšia" :-D Ale nie, Ty vieš, že Ťa ľúbim najviac na svete, maminka <3

Tak dobrú noc priatelia.

Vaša N.K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...