Hľadať tu :-)

streda 17. júna 2020

2. poradňa

Ahojte priatelia Usmívající se Prajem vám krásnu stredu. Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou a ja sa dostávam k záznamu z druhej poradne, ktorá bola 05. 12. 2019. Som úplne super, že? Smějící se Ale ako sa hovorí, lepšie neskoro ako nikdy.
Kontrola samotná prebehla veľmi podobne ako naposledy, odváženie, odmeranie tlaku, skontrolovanie moču a vyšetrenie vaginálnou sondou. Mužík ma tentokrát čakal vonku a dozvedela som sa, že nabudúce už budeme pozerať cvrčka cez bruško, čo viem, že som sa trochu potešila, že budem ako z amerických filmov. O mnoho menej ma potešila správa, že 27. 12. budem musieť prísť na krv, lebo v práci sme mali celý vianočný týždeň voľno, až v nedeľu mala byť inventúra a ja som si tak v hlave plánovala, že budem do soboty u maminy a že s ňou oslávim narodeniny, ktoré má práve 27.12., ale doktorka bola neoblomná, že ten odber krvi je potrebné spraviť v ten týždeň, že ráno pôjdem dole na odber, že poradňa nebude, lebo ona bude mať ešte dovolenku. Takže super, ja budem musieť kvôli odberu prísť z BB do SC skôr ako som plánovala, potom skoro ráno z SC do BA len kvôli jednému odberu krvi a nebudem môcť byť ani s partnerom, lebo ten musel do roboty. Fakt som bola z toho dosť vytočená, ale čo sa dalo robiť.

Práve pozerám ako mi to zdeformovalo fotku, no hádam nevadí.
Takže:
1. skríning, toto neprelúštim, predpokladám, že gravidita dľa PM: 12+4
Ultrazvuk: jeden živý plod, dĺžka od temena po kostrč 51mm, NT (netuším) 1,6
tlak krvi 143/93, hmotnosť 112kg, moč PH 5, bielkoviny prítomné.

Diagnóza: Z340: Dohľad nad normálnou ťarchavosťou

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...