Hľadať tu :-)

nedeľa 19. apríla 2020

Niečo vo mne zomrelo

Niečo vo mne zomrelo,
odišlo s tebou
stále na teba myslím
a namýšľam si, že som za vodou

kým ťa nezbadám,
kým neoživím spomienky,
kým nemyslím na tvoje ruky,
na to ako sa dotýkajú Lenky,

kým neležím mŕtvo na posteli
a nepočúvam hudbu,
ktorú obaja máme tak radi,
kým nerozmýšľam, komu si zas rozbil hubu

Naposledy v našom podniku
keď si sa pohádal s kamošmi
len a len kvôli mne
ako si ma bozkával, hral sa mi s vlamsmi

stále si zostal v mojom srdci
nedokážem zabudnúť
stále ťa ľúbim
nedokážem zabudnúť

Tvoje sladké pery
tvoje teplé ruky na mojom nahom tele
už sa to nevráti, už sa to nevráti.
Prečo sme od seba? Veď nám bolo skvele.

22. 02. 2010

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...