Hľadať tu :-)

streda 18. decembra 2019

Niekedy to proste nevyjde

Viem, že si to so mnou myslel vážne,
viem, že si dúfal, že aj ja.
No povedzme si úprimne:
Niekedy to nevyjde.

Chcem povedať, že ma to nebolí,
že som naivne sníval o budúcnosti.
No tými slovami by som klamala samú seba.
Zaľúbila som asi, tak mi treba.

Naivne ako dievčatko som verila,
že už nestane sa znovu tá chyba.
No buďme k sebe úprimní obaja
vedel sme, že niečo tomu chýba.

Nebolo to to pravé orechové
ako hovorievajú naše staré mamay.
Chýbala tá povestná iskra?
Kto už teraz odpovie mi?

Možno ľahšie je zísť z kratšej cesty
iba by som ti bránila v hľadaní tej správnej
Opúť stojí sama a sama sa bojím,
koľkokrá vsúpim ešte do tej rieky chybnej?

Viem, že som jedinečná,
že musím počkať a on príde.
No zatiaľ budem asi počúvať:
Niekedy to proste nevyjde.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...