Hľadať tu :-)

streda 1. januára 2020

Rok 2019

Ahojte moji virtuálni neexistujúci čitatelia 😊

Včera som sa rozhodla trochu si zhodnotiť minulý rok, ono je to na Silvestra už hádam taká tradícia. Musím uznať, že rok 2019 bol oproti minulému roku o mnoho pokojnejší. Síce som zmenila prácu, ale šlo to pomerne plynulo a v novej práci sa mi páči a myslím, že mi to aj celkom ide.
Tiež som v minulom roku začali riešiť svoju obezitu a vysoký krvný tlak, na čo som pomerne hrdá a ako dôsledok týchto opatrení mi vyšiel koncom októbra pozitívny tehotenský test, takže budúci rok bude asi plný zmien 😁

Pokiaľ mi pamäť dobre slúži (a všetci dobre vieme, že neslúži), tak mamina tento rok nebola hospitalizovaná v nemocnici, čo je veľký úspech, partnera aj bývanie mám stále rovnaké, čo je fajn.

V októbri sme začali riešiť hypotéku, ktorej doriešenie je stále v nedohľadne a moja "spokojnosť" s finančníčkou je neskutočná.

Tak to bude také stručné zhodnotenie roku 2019. Som zvedavá, čo prinesie ten ďalší.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...