Hľadať tu :-)

štvrtok 12. decembra 2019

Podvádzači 2008


Vraj o láske nemôže byť ani reči,
všade sa potulujú podvádzači.
A ja neviem, či nie si len podvodom,
či náš vzťah tiež neskončí rozvodom.

lebo ja raz prídem domov
a ty budeš mať inú v náručí
To bude potom sľubov,
no kto mi istotu zaručí?

Ja chcel len niečo, mať pre čo žiť.
Niekoho ľúbiť a s ním byť.
Tak povedz mi úprimne do očí:
Prečo sú všade samí podvádzači?

Daj mi bozk na dobrú noc,
veď nechcem zas až tak moc.
Ja chcem len niečo prečo žiť,
niekoho ľúbiť a s ním byť.

Povedz m, povedz úprimne,
že budeš stáť vždy pri mne.
Že ma nikdy neopustíš,
že zlo ku mne nepustíš.

Ľahni si ku mne a hudbu stíš,
sľúb mi, že ma neopustíš,
že ma budeš chrániť viac ako seba,
že budem stáť vždy vedľa teba.

Bojím sa, čo nechápeš?
Bojím, že aj ty odiídeš.
Zdvihneš sa bez slova,
ty moja krásna potvora.

Si úžasný a príšerne ťa milujem,
zostaň pri mne, nech len to zažijem.
Som umelec a mám jemnú dušu,
no nepríjemnosti ma stále kúšu.

2008

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...