Hľadať tu :-)

sobota 27. októbra 2018

Orion I <3 pistácie

Ahojte Usmívající se Dne si dáme ochutnávku tyčinky, ktorá vychádza z čokolády, ktorú mám veľmi rada a patrí k mojim obľúbeným. A to je Orion plnená pistáciová. Celú túto edíciu mám vo veľkej obľube, už od prvej, ktorú som zaevidovala v našich obchodoch.

Tyčinka je vlastne úplne rovnakej chuti ako čokoláda. Krásna sladká a pistáciová chuť. Jednoducho úžasná. Famózna, možno by mohla byť trochu menej sladká, ale inak je výborná. Lahodná čokoláda a pistáciová náplň.

Po nahryznutí je náplň je krásne zelená.

Tu som sfotila aj klasickú veľkú čokoládu v obchode.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...