Hľadať tu :-)

piatok 8. decembra 2017

List Jej - list tretí

26. 08., 22:26

Tak ti znovu píšem. Mala by som ťa aspoň pozdraviť. Ahoj Ona. Prepáč, meno ti neviem, nikdy mi ho nepovedal. Asi vie prečo. Nevadí. Chvíľu som ťa volala slečna Jáj. prepáč, ale keď s tebou bol a ty si už povedala štvrté "jáj" za sebou, tak ako som ťa mala nazvať. Spomínaš si, ako si sa ho spýtala, čo práve robí? Už si nepamätám, čo ti zaklamal, ale realita bola asi taká, že s tebou telefonoval a zároveň si užíval orálny sex. Ale späť k téme. Prečo ti píšem? No pretože som si s ním dnes vymenila pár viet. Ja neviem zaspať a vy dvaja sa možno spolu milujete. Kedysi mi tieto myšlienky nedávali spať, pamätám si ako mi raz napísal, že si ho spravila rukou a ja som kvôli tomu preplakala celú noc. Neviem, či ťa už niekedy fyzicky bolelo srdce alebo či si už niekedy plakala tak dlho až si sa už nevedela nadýchnuť, ja už mnohokrát a v tú nedeľu kvôli vám. Potom som ťa nejako prijala, proste si jeho partnerka. Tá oficiálna, tá, ktorá pozná jeho rodinu, tá, ktorú berie na výlety, tá, s ktorou nakupuje, stará sa o zvieratká a bilióny ďalších vecí, ktoré páry robia. Nevieš si predstaviť, ako ti závidím. Až idem prasknúť. Predstavujem si ako sa tulkáte, kukáte spolu film alebo sa len tak rozprávate. Ide mi srdce puknúť. Ako túžim byť tebou. Byť s ním, aby som sa ho mohla dotýkať, aby sa dotýkal on mňa, aby som si užila sex a jeho prítomnosť, aby som sa mohla pozerať ako spí a špičkami prstou hladkať tú jeho extra jemnú pokožku. Vieš, čo je na tom najhoršie? Že všetky tieto pocity by som mala mať voči svojmu partnerovi, ale nemám a viem, že keby to vedel, že by mu puklo srdce, len on je až príliš dobrák a miluje ma. Tak veľmi ako si ani nezaslúžim, tak ako mu to neviem opätovať, lebo čo? Lebo som asi najblbšia žena na svete a milujem tvojho frajera. Pretože mi silnejšie búši srdce, keď zbadám od neho správu, aj keď sa pýta nejakú kravinu z práce, typu koľko dopráv bude zajtra.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...