Hľadať tu :-)

streda 6. decembra 2017

List Jej - list prvý

25. 08. 2017, 01:13

Liste tebe. Áno, tebe. Prepáč, je určený tebe, aj keď si ho nikdy neprečítaš a ani tvoje meno neviem. Si pre mňa proste ona. Jeho frajerka. Odkiaľ ho poznám? Prečo ti píšem? Myslím, že už tušíš. Áno, podviedol ťa aj so mnou a s mnohými ďalšími, ale aj mňa a nie len s tebou. Možno preto ti píšem. Že aj ty ho ľúbiš a ty jediná môžeš chápať bolesť, ktorú som pocítila, keď mi pred týždňom napísal. no bože, tak som dal 3 ďalšie dole. Áno, tri, nie jednu, nebol s tebou, čo by som chápala, lebo ty si "tá jeho". Nie, tri iné dievčatá. V Keksoch či niekde inde, neviem. Už mi to bolo dlhšie divné, že mi už nepíše nič sexuálne, ako mal vo zvyku. Písali sme si aj každý deň, fotil mi fotky a točil videá. Aj ja jemu, ale o sex nejde. Zaľúbila som sa do neho v 6tke hneď v prvý deň, čo sme sa videli. Možno si stále myslíš, že nie je reč o tvojom Provokatérovi, že? Že si vymýšľam. Chápem, ani ja by som nedokázala veriť. Ale vieš, ako fajčí svoje tvrdé Petry, že? Ako skladá svoje pokrivené okuliare? Že má znamienko na ľavej strane ohanbia? Že má troch bratov? A že sa urazí, keď mu niekto povie, že je Róm...už asi chápeš, že je to on. Je tvoj, ale v tejto chvíli ho už asi ani moc nechceš. V tomto ti závidím, lebo aj áno, aj keď viem, že by ma tiež podvádzal, aj keď zvládam fajku s prehltnutím :-D Ale aj tak ho ľúbim a viem, že keby opäť zacítim jeho vôňu, tak mu všetko odpustím a v prvom vášnivom bozku by som zabudla aj na teba aj na všetky tie ostatné. Tak veľmi som za ním zbláznená. Sľuboval mi dva dni u mňa, ale nikdy sa to nestalo a už sa ani nestane. Už som ho prestala baviť. Vieš, že aj keď bol na pohovore, tak sme stihli jednu rýchlovku? To bolo vlastne naposledy, čo som ho videla, asi mesiac dozadu, ale kým bol v BA, boli sme častejšie spolu. Aj keď si mala mamku v nemocnici, aj keď skoro nestihol vlak k vám na dolniaky. Sama neviem, prečo ti to píšem. Nevieš si predstaviť, ako som ti závidela, že ste spolu v jednej posteli, že sa ho môžeš kedykoľvek dotknúť, dať mu pusu...vieš, on, znie to sexuálne, ale najkrajší moment s ním bol pre mňa, keď sme sa držali za ruky v električke. Dala som ruku do ruky a on sa neodtrhol. Bol to jeden z najkrajších časov s ním. Akoby bol môj frajer, aj keď nebol a bola to len ilúzia, ale v tej chvíli som na to nemyslela a bola som len šťastná. Veľmi šťastná, aj keď som vedela, že večer už bude pri tebe. Prečo ti to píšem? Možno mám pocit, že ty jediná to vieš pochopiť, lebo ho asi stále ľúbiš alebo si ho aspoň ľúbila a možno sa len potrebujem vyrozprávať. O pár hodín idem do nášho mesta a najradšej by som ťa našla a všetko ti povedala, ale komu by som tým pomohla? Nikomu, môžem ísť akurát tak do parku spomínať ako ma tam čakal, ako sme sa bozkávali, kecali, ako fajčil, ako sa usmieval...a ako píše, dúfam, že nereveš teraz, tak ho opäť sklamem, veru plačem, pretože to bolí a myšlienka, že aj tak by som chcela byť s ním bolí ešte viac, hlava vie, že by to nič dobré neprinieslo...tak to bude odo mňa všetko...dobrú noc.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...