Hľadať tu :-)

štvrtok 7. decembra 2017

List Jej - list druhý

25. 08. 2017, 07:28

Druhý list s odstupom 5 hodín. Áno, vynikajúco som si pospala, ale inak áno, cítim sa lepšie než rána za posledné mesiace :-) Človek si veľa vecí za čas spánku premyslí. V noci som ti mala chuť všetko povedať, už ma prešla. Raz sa aj tak sama dozvieš pravdu, možno od nejakej z jeho úletov, možno od milenky na dlhšiu dobu ako som bola ja. Možno sa rozídete aj bez toho, aby si niekedy uvidela túto jeho stranu. Neviem a už ma to netrápi. Budem sa snažiť byť už len kolegyňa. Tváriť sa, že ma nikdy nepohladkal, nepobozkal, že sme si nikdy nevyznávali, no lásku len ja jemu, to musím uznať, ale, že sme si chýbali, to padlo vzájomne. Dokonca mám teraz jeho tričko. Vypárala som z neho logo firmy, aby tak nesvietilo na ulici. Premýšľam, koľkokrát ho mal asi na sebe, koľkokrát si ho dala oprať práve ty a koľkokrát si ho práve ty ožehlila? Spomínam si, ako mi ho dal. To bolo, keď prišiel druhýkrát v piatok prespať, v marci. Môj čerstvý Ex, prvý a zatiaľ aj posledný chalan, s ktorým som žila, mal narodky. Chalan, o ktorom som si myslela, že s ním budem na veky. Práve on mi ukázal, že žijem v rozprávke, ktorá mi nič neprináša. Práve on mi za 12 hodín, ktoré mi venoval počas pobytu v Keksoch ukázal tak veľa. Vravím si, že tak to malo byť a má byť, ale myslím na neho. Chýba mi. Chýba mi to jeho dobré ráno drobec, ktoré sa neskôr zmenilo v dobré ráno a teraz už neexistuje ani to. Áno, viem, mala by som byť vďačná za čas, ktorý som dostala a som, fakt, že som aj za môjho terajšieho. Úžasný človek. Len keby som ho dokázala ľúbiť, tak ako ľúbim toho tvojho, ale nedokážem a tak ma to mrzí, ale city sa nedajú nanútiť. Mám svojho chlapca rada, aj ho ľúbim, ale nie som do neho zbláznená. Vieš, pre toho tvojho by som bola ochotná riskovať a aj riskujem, kvôli nemu som meškala prvýkrát do práce a všetko mi ho pripomína, nedokážem vydržať v tomto byte...ako sme spolu počúvali na balkóne pesničky, ako sme hulákali 4D a ako nám bolo úžasne...prepáč, viem, každým slovom ťa mučím a nie je to zámer, len, spomienky sa mi vynárajú a vynárajú, dnes im chcem dať voľný priestor...kým ťa mám...nepoznáš klasiku? práveže poznám...tak požičaj mi krídla láska, kým ťa mám...milujem tvoje dotyky a ja milujem sa ťa dotýkať...bilión viet mi behá v hlave...pripadá mi, že od 23. 02. sa mi svet zmenil tak 3x...už asi asi Bc, že? ani som sa ho neopýtala, či sa ti zadarilo, ale určite. Chcel sa sťahovať do Hlavného mesta, ale teraz, keď ho vzdali na TPP to asi už padlo, že? Človek vraj nemá vedieť, kedy je s niekým poslednýkrát. Nevedela som to s Ex a nevedela som to ani s tým tvojom a tak je to správne. Človek by si to asi neužil na plno, keby vedel, že je to poslednýkrát.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...