Hľadať tu :-)

nedeľa 3. júla 2016

Súd

Si, proste si, človek,
ktorý zmenil môj život.
Možno tomu nikto už neverí,
no väčšej lásky niet.

To, čo k tebe cítim,
to bude už navždy v srdci mojom,
otvor oči, prosím ťa,
ja chcem byť opäť v tom tvojom.

Viem, že som zlá
a sama som si vinou,
že ja v kúte ticho plačem
a ty si šťastný s inou.

Chápem tvoj postoj ku mne,
však sama som si ho zavinila.
Možno veríš, možno nie,
no mnohé veci som už zmenila.

Tak naposledy ma vypočuj,
buď chvíľu bohom a súď.
Daj mi svoju milosť
alebo navždy lásku zrúď.

Ja len človeksom,
človek so svojim omylom,
som malým čertom,
so zlomeným krídlom.

Zastrel ma, pochovaj,
zdvihni ma či udup.
Odsúď ako sračku,
či zo srdca ľúb.

Stále na teba čakám,
na tvoje rozhodnutie
Bude to azda láska
či opovrhnutie?

Tak daj mi prosím vedieť,
akým smerom sa mám uberať?
Prosím daj mi odpoveď jasnú,
či mám sa tešiť, či umierať.

07. 01. 2008

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...