Hľadať tu :-)

piatok 1. júla 2016

Dominik Dán - Nežná fatamorgána

Na novú "Dánovku" sa vždy veľmi teším. Zvyčajne jedna vychádza v lete a druhá pred Vianocami. Táto mala vyjsť 16.06. a presne vtedy som si po ňu do Gorily aj išla, to bolo vo štvrtok a v piatok už aj bola prečítaná. Príbeh bol celkom fajn, aj staršie roky sa mi páčia, opis "Nášho mesta" z minulých dôb, keď pozerám na hotel Kyjev či Kamenné námestie, vždy si tak spomeniem na tieto knižky.
Dej a podobne prezrádzať nebudem. Od knižky som očakávala to, čo som dostala. Hodnotím ju kladne, ale kto číta pravidelne dánovky, tak bude asi taký, že sa začínajú na seba tak trochu podobať, ale ako odych je to super.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...