Hľadať tu :-)

piatok 1. júla 2016

Šéfinkovi

Nedávaš mi správať, v posteli sa prehadzuem
tvoje modré oči ma spaľujú, tak ťa milujem
Cítim túžbu dotknúť sa ťa,
prinútiť ťa brať na vedomie, že žijem.

Hľadím na teba obdivne,
v bruchu cítim lietať motýle,
vždy, keď ťa zbadám,
je mi zrazu nádherne divne.

Osloviť ťa smiem iba pracovne,
tvoje mužné telo smieť tak pohladiť,
usmeješ sa na mňa, no oči sú ľadové.
Prečo je to všetko také záhadné?

Určite nejakú máš
a pred sklamaním ma chrániš.
Preto mi svoju náklonosť nedávaš
a mojej láske sa úspešne brániš.

Chcela by som byť tvojim tričkom,
abby som sa ťa mohla celý deň dotýkať.
Chcela by som byť tvojim pohárom,
aby sa ma aspoň raz dotkli tvoje pery.

No som len podriadená,
otravný hmyz v tvojom svete.
Aj ke´d ma neľúbiš,
vždy sa na teba tším v robote.

24. 10. 2009

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...