Hľadať tu :-)

štvrtok 8. júla 2021

Mandľová Lina

 Ahojte 😋 Mala som pocit, že na svoju obľúbenú mandľovú Linu som robila recenziu už dávno, ale nejako mi to nič nenašlo, tak znova:

Je mňamózna, teda, ak máte radi mandle. Pre mňa je lepšia ako arašidová či oriešková, ale to je na každom. Proste, treba vyskúšať! Ale za mňa 12/10 :-)

No a pre tých, ktorým sa nechce čítať mikro písmenká na obale: 
Oblátky s kakaovou krémovou náplňou (54%) s mandľami v kakaovej poleve. Zloženie: poleva kakaová 28% (cukor, tuk rastlinný palmový a maslovníkový, kakao odtučnené 17%, srvátka sušená, emulátor: E442 a E476, aróma) tuk rastlinný palmový a kokosový, cukor, múka pšeničná, mandle pražené 11%, mlieko sušené odtučnené a plnotučné, múka sójová, kakao odtučnené 2%, lieskovce pražené, olej rastlinný slnečnicový, škrob kukuričný, arómy, emulgátor E442(tecitíny), kypriaca látka (uhličitany sodné), žĺtok vaječný sušený. Môže obsahovať arašidy.

2 komentáre:

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...