Hľadať tu :-)

utorok 13. júla 2021

for Mig

Drahý Mig,

môžem Ti vlastne hovoriť drahý? No, asi nie, ale Ty sa o tomto nikdy nedozvieš, takže vlastne je to jedno. Často sa s Tebou v duchu rozprávam. No, dobre, žalujem sa Ti. Chýbaš mi. Chýba mi tvoj totálne racionálny pohľad na svet. Viem, že by si mi povedal, že tak vidím, že si mal pravdu. Možno tú škodoradostnú časť Teba by to aj tešilo, však? Ale poznám Ťa, o mnoho viac by Ti to bolo ľúto. Odpusť mi ten Ostrov, ak môžeš. Veľmi ma to mrzí, že som to nezvládla. Čoskoro bude 10 rokov od nášho prvého rande. Ani sa nepýtam, či pamätáš, viem, že áno. Máš o mnoho lepšiu pamäť ako ja. Ďakujem Ti za všetko, od toho nádherného večera až po ten deň, keď si si prišiel po foťák a ani si sa za mnou neobzrel pri odchode. Aj za to, že si ma našiel na koncerte. Dobre, možno si ma iba zbadal. Nie som taká namyslená, aby som si myslela, že si ma vyslovene hľadal.

Fakt neviem, čo mám robiť ňuňu. Nech urobím čokoľvek, mám pocit, že to totálne pohnojím. Vieš, raz sme sa bavili o tom, že je škoda, že my nikdy nebudeme mať deti, že by sme boli dobrí rodičia a že je to nehorázna zodpovednosť. Možno to vieš aj sám, ale ak náhodou nie, je to neskutočná zodpovednosť. Neskutočná. Ja Ti to môžem povedať. Mám syna, asi vieš. Je prekrásny a úžasný. Malý objaviteľ. Verím, že by sa Ti páčil. 

ĎAKUJEM za všetko. Len Ty vieš, čo to všetko obsahuje. 

Tvoja Ťuťu

2 komentáre:

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...