Hľadať tu :-)

sobota 15. apríla 2017

A tak ma nechal partner

Ahojte :-) Ani neviem, koho to vlastne zdravím, keďže tento blog zrejme nikto nečíta, ale to nevadí. Ono v podstate mi na tom nezáleží až tak moc. Ide hlavne o to, aby som ja mala kde ventilovať svoje pocity. Mnohí už viete, že ma nechal môj úžasný partner. Povedala by som, že bez slova a bez vysvetlenia, ale nebola by to tak celkom pravda. Slová boli a boli to slová, ktoré mali ublížiť, čo jediné ma mrzí. Ale ukázali mi tvár partnera, ktorý si očividne nestála za slovom. Prečo nezabojoval po tých 5,5 roku? Neviem, netuším. Prečo som nezabojovala vlastne ja sama? Asi preto, že tentokrát som cítila, že už akosi nie je o čo bojovať. To, že ani teraz, po mesiaci sa mi neozval, nenapísal nič ma v tom len utvrdzuje. Možno si hovoríte, však mu napíš prvá. Nie, tentokrát nie. Možno práve to ho zarazila, že som neprišla s prosíkom ako vždy a dajme sa ešte dokopy a skúsme to ešte a to predsa nehodíš len tak za hlavu. Takže asi tak...čo všetko sa stalo potom, je na dlhšie a o tom dnes nechcem. Z celého toho rozchodu som taká. No nebudem sa hrať na hrdinku, že mi nevyhŕkli slzičky, to nebudem. Vyhŕkli, ale skôr je to o tom, že mi je to ľúto, že všetky tie slová proste akosi neboli pravda. "Nikto a nič nás nerozdelí"..."chcem, aby si bola navždy moja"...Viete, čo je na tom najlepšie? Že som tomu verila. Úprimne som tomu verila. Po tom všetkom, čo sme si spolu prežili nás nakoniec rozdelil jeden maličký flirtík...
Na záver: Drahý ex, viem, bola by asi náhoda sveta, aby si si toto prečítal, napriek všetkému ti chcem povedať ĎAKUJEM...ĎAKUJEM za všetky krásne smsky, maily, chaty, hovory...za spoločné bývanie...pred tebou som s nikým nebývala a po tebe tiež nie, takže v tomto mám jedinú skúsenosť a aj keď to občas nebol med lízať, ĎAKUJEM ti za túto šancu si to skúsiť. ĎAKUJEM ti za oba nádherné pobyty pri mori v tak úžasnej destinácii ako je Ostrov. ĎAKUJEM ti za podporu pri zbieraní a každom mojom rozhodnutí. ĎAKUJEM ti za každé objatie, pusinku, bozk, dotyk, milovania, za každý úsmev...ĎAKUJEM ti podporu v najhorších chvíľach môjho života, za radosť v tých najlepších...ĎAKUJEM ti za to, že si ma naučil vážiť si samú seba, svoju hodnotu, svoje ciele, svoje názory a myšlienky...ĎAKUJEM ti za to, že si ma spravil lepšou....ĎAKUJEM ti za všetko...moja úcta, pokora a láska voči tebe neumrela tvojim rozhodnutím

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...