Hľadať tu :-)

nedeľa 22. januára 2017

Šéf, DV

Vkročila som do miestnosti práve vtedy, keď sa prezliekal. Teda zapínal si nohavice. Nikdy predtým som nič podobné neurobila. Pozrela som sa na neho, prišla som k nemu a odtiahla som mu ruky od opasku. Rozopla som mu džíny. Prvýkrát v živote som videla proces erekcie pod trenírkami. Mrkla som na neho a zavrela dvere. Ako som sa otáčala, hodilmi kľúčik, tak som zamkla a zhasla. Stále stál pred stolíkom so spustenými nohavicami. Hľadalela som na neho, vyzeral ako malý chlapček. Prešla som k nemu, sadla som si pred neho na stôl a rozkročila nohy. Pritiahl som si ho k sebe, pobozkala som ho, ľavú ruku som si položila na jeho zátylok a začala hladkať jeho vlasy, druhou rukou som mu jemne prešla po vydutých trenírkach. Nikto nepovedal ani slovo. Pritisol sa bližšie ku mne a začal ma vášnivo bozkávať. Po tele sa mi rozlialo neskutočné teplo. Hlavou mi prebiehali myšlienky typu: bože, veď je to môj šéf. Môže sem ktokoľvek vôjsť druhými dverami. Toto by sme určite nemali robiť a určite nie počas pracovnej doby. Pod jeho bozkami sa tieto myšlienky rýchlo rozplývali. Hladkal mi telo pod tričkom. Zrazu mi ho vyzliekol. Stále nepovedal ani slovo, ale dych a tep sa mu zrýchlili. Vošla som rukou pod trenírky. Príjemne ma prekvapilo, že informácia, ktorú som o ňom mala, sa mi potvrdila. Bozkával ma na kľúčne kosti a po dekolte. Zošupla som zo stola a kľakla som si. Hneď pochopil, čo mám na mysli. Stiahol si trenírky. Najprv som ho nešne pohladila po penise a vajíčkach a potom som ho nežne pobozkala na špičku žaluďa. To ma pohladkal po hlave. Brala som to ako signál na pokračovanie. Vzala som ho do úst. Obtierala som sa mu jazykom o penis. Pritláčala som guličku piercingu o uzdičku a rukami som mu hladkala vajíčka a hrazdu. Privrel svoje modré oči. Cítila som ako pulzuje. Strašne ma to vzrušovalo. Úplne nečakane sa odo mňa odtrhol. Nechápavo som naneho pozrela. Vzal ma za ruku a potiahol hore. Začal ma bozkávať. Hladkal ma po chrbte a rozopol mi podprsenku. Keďže nemala ramienka, padla mi k nohám. Lačne sa vrhol na moje veľké bradavky. Lízal ich, cuckal, hladkal mi celé prsia. Stále ma pri tom bozkával. Bola som v siedmom nebi. Rozopol mi gombík na nohaviciach a stiahol ich dole a pohladil ma po rozkroku cez nohavičky. Potom mi ich stiahol. "Sadni si" boli prvé slová po tých minútach vášne. Tak som si sadla. Sklonil sa k môjmu rozkroku, pohladkal ma po stehne a jeho jazyk sa vrhol na môj navretý kliťáčik. Chcela som kričať, chcela som celému svetu ukázať ako mi je krásne, ale nemohla som. Vrchol prišiel skôr, ako som očakávala. Samozrejme si to všimol. Pritúlil sa ku mne a ja som opäť do rúk zobrala jeho pýchu. Oditahol mi po chvíli ruky "Nika" oslovil ma prvýkrát skratkou môjho mena. Prvýkrát a to som mu povedala, aby ma tak volal, už aspoň miliónkrát. Úplne ma to ohromilo. Vyvalila som na neho svoje oči. "Túžil som po tebe už dlho." V tom do mňa nežne vnikol. Vnikal najprv pomaly, ale mňa vzrušoval každý milimeter jeho tela, obtočila som si nohy okolo jeho bedier a rukami som ho objala okolo krku. Prisal sa na moje ústa. Vychutnávali sme si tento tantrický sex. Bozkávali sme sa hladkali, veľmi jemne sa vo mne pohyboval. Neskutočne ma to vzrušovalo. Cítla som, že nepatrne zrýchľuje. Položila som si ruku na jeho podbruško. Bolo už stvrdnuté, takže som vedela, že sa blíži jeho vrchol. Odtrhla som ho od seba, kľakla som si pred neho a dorobila som ho ústami. Zrejme to už dlhšie nemal,lebo mi semeno zaplnilo celé ústa. Potom sme sa rýchlo obaja obliekli. Potichu otvoril dvere. Na šťastie na chodbe nikto nebol. Nepovedal ani slovo, len ma rýchlo pobozkal. "Idem ešte hore." Len som súhlasne prikývla hlavou a otovoria som dvere na druhej miestnosti. Kolegyne na mňa pozreli, že čo sa stalo. Povedala som, že sme sa rozprávali o projekte. Vedela som, že pravdu žiadnej z nich nemôžem povedať. Nejde o nedôveru, len čo ak by sa náhodou nejaká prekecla. Tajomstvo je tajomstvom, len keď o ňom vedia dvaja. Hlboko som sa obávala, ako to bude s nami dvoma ďalej. Ešte že bol piatok a dva dni sme sa nevideli. Vždy sa mi páčil, ale nikdy by mi nenapadlo, že by ma mohol chcieť. Po práci som sa lúčila s babami a želali sme si pekný víkend. Pekný víkend? Ako toto môže byť pekný víkend, keď som sa milovala so šéfom? No ako?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...