Hľadať tu :-)

utorok 20. septembra 2016

Zmena 2008

Asi by to bolo lepšie,keby si navždy zostal neodhalený,
tovje sladké správičky lietajú zrejme vzduchom
a už ma nevedia nájsť.
Tvoja pravá tvár si ma však našla
a mám z nej strach, aj keď ju ľúbim.
Stále mi tvrdíš, že si sa zmenil,
no ja tú zmenu akosi necítim.
Kde si, keď ťa najviac potrebujem?
Stále si unavený a nahnevaný
nevim si akosi nájsť cestu k tebe
Preto tak často plačem do vankúša,
prečo ma život tak často skúša?
Ty popíjaš s kamarátmi vždy, keď sú peniaze,
na mňa si už ani nespomenieš.
Tak ma len trápiš, ničíš.
Prečo vlastne?
Na čo si mi klamal, že ma miluješ?
Neprestajne ma iba zraňuješ!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...