Hľadať tu :-)

pondelok 28. decembra 2015

John Green - Na vine sú hviezdy

O túto knihu som poprosila moju maminu k narodeninám (mám ich v októbri) na základe vzhliadnutia filmovej adaptácie, ktorá sa mi páčila hlavne kvôli herečke, čo hrala Hazel, v tej dobe som totiž na nej výrazne fičala a videla som s ňou asi 5 filmov (raz sa o nich dočítate v časti "pozrené filmy").
Kniha je super, príbeh som poznala, v krátkosti ide o dvoch tínežerov chorých na rakovinu, ktorí sa do seba zaľúbia a tak ďalej....koniec prezrádzať nebudem.
Moja mamina povedala, že rakoviny je na svete dosť, prečo o nej vymýšľať ešte príbeh (autor tvrdí, že príbeh je celý vymyslený, s čím súhlasím). Myslím, si, že hoci príbeh, liek, priebeh choroby a podobne sú vymyslené, že autor nejakú skúsenosť s rakovinou mal, možno nie priamu, ale myslím si, že človek len tak nenapíše knihu o zaľúbencoch s rakovinou. Sama trochu píšem (tak dobre, píšem dosť, lebo som ukecanček) a myslím si, že človeka k písaniu niečo motivuje, buď vlastné cítenie (ahoj Terka) alebo niečo, čo sám prežil.

Knihu som prečítala v priebehu pár dní pomedzi ktoré som slávlila Vianoce s rodinou, bola v práci a robila aj ďalšie veci. Páčila sa mi a odporúčam ju, podobne ako film Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 02. 04. 2024 - 08. 04. 2024

Utorok - I miss you, I know we don´t talk anymore, but I really miss you. Ráno som vstala, ale hrozne sa mi nechcelo, ale keďže som včera za...