Hľadať tu :-)

nedeľa 6. októbra 2024

Týždeň 06. 08. 2024 - 12. 08. 2024

Utorok -  Hneď ráno mi volal pán zo servisu, že má zrejme moje auto. Tak si hovorím, že zrejme áno. Pýtal sa teda na to, čo sa stalo a že sa na to teda pozrie a zavolá mi, že čo by stála oprava a tak. Si hovorím, že super. 
Okolo obeda mi volal, že to bude stáť cca 200€. Asi o hodinku-dve mi volal opäť, že sa bol s autom prejsť a že tečie mu ešte vzadu, tak že bude musieť vymeniť ešte nejakú súčiastku a že to bude stáť okolo 40€. Si hovorím, že to už je asi úplne jedno.
Potom som volala tatinovi, či by ma zajtra teda zobral a súhlasil.
Inak pohoda, na večer sme si trochu opekali, lebo sme mali len dve špekačky, ale našla sa aj nejaká slaninka a chlebík.

Streda - Vstala som pomerne skoro, osprchovala som sa a potom som čakala na tatina. Trochu meškal, lebo prerábajú cestu a ja som už stresovala, aj keď sme to aj tak úplne stíhali. Samozrejme mamina sa ešte vypytovala tatina na bráškovu partnerku, ale nakoniec sme vyrazili.
Hneď ako sme odbočili pri Mercury Markete, tak som hneď zbadala Pištíka. Zaplatila som, rozlúčila som sa s tatinom a vyšla som hore na cestu a som mala ešte dosť času, kým som mala termín ku kožnej, tak som len tak išla po hlavnej až si hovorím, že to ma dovedie do Ing. dediny a som si povedala, že tak čo, že si trošku pôjdem oživiť spomienky.
Potom som išla ku kožnej, síce som netrafila na prvýkrát, ale nakoniec sa podarilo. Kožná povedala, že znamienka sú OK, ale že pre istotu nech si to jedno dám vybrať a vypísala mi výmenný lístok. Potom som zašla do Tesca a potom naspäť k mamine.
Mamčina kamarátka urobila cuketové placky a aj palacinky a oboje perfektné. Snažím sa nemyslieť na to, aké by bolo, keby sa ozval. Viem, že s to už nikdy nestane, ale keď som tu, je to pre mňa také náročné...
Potom mamina, že pôjdeme na Donovaly na bobovú dráhu. No veľmi sa mi nechcelo, ale tak sľúbila to Pampúšikovi, tak sme išli a bolo to fajn. 
Mamkina kamoška s nami nešla, bála sa, že by nestihla potom autobus domov a tak. 
Potom sme išli ešte na Staré Hory, aby sme na tam na piatu boli, ale pán, čo predáva záhradné veci tam ešte nebol, tak sme skočili na radler do Krčmy pod orechom. Bolo to moc fajn.

Štvrtok - Mamina ráno volala k veterinárovi, či by na dnes/zajtra nemali termín ešte na očkovanie a mali asi za hodinku a pol, tak sme vyrazili. Odtiaľ sme sa zastavili ešte na ihrisku pod pamätníkom SNP, nech má aj Pampúšik trochu radosti :-) A aj som chcela pozrieť, že ako urobili Hexagon. Tak sme sa tam s Pampúšikom celkom slušne vyjašili. Bolo to fajn.
https://www.bystricoviny.sk/spravy/obnova-detskeho-ihriska-hexagon-v-parku-pod-pamatnikom-snp-sa-blizi-do-finale/
Poobede sme už len tak kvasili na dedine, hrali sa so susedmi, lebo susedka tu má aj mladšie sestry na prázdninách a tak.

Piatok - A opäť do mesta. Maminu som zaviezla k finančnej poradkyni a zatiaľ som sa išla pohrať s Pampúšikom na ihrisko pri tatinovi. Pampúšik chcel vidieť dedka, tak som mu volala, či je doma, či príde na balkón, tak sme na chvíľu išli ešte k nemu, potom na ihrisko, potom prišla aj mamina za nami a už sme boli hladní, tak že pôjdeme na pizzu. Tatino, že on nejde, že doma varí vývar, ale my sme išli. Obletovali nás dve osy, tak to mal Pampúšik hrôzu a takmer sa vôbec nenajedol.
Zastavili sme sa ešte predsa len aj v obchode s domácimi potrebami a konečne som si kúpila formu na bábovku. Som zvedavá, kedy ju vyskúšam (poz. vyd.: ani po viac ako mesiaci som sa k tomuto ešte vôbec nedostala).

Sobota - Dopoludnia som bola s Pampúšikom na Starých Horách v obchode a trochu sme sa tam pohrali na ihrisku. Bolo to fajn. Bude mi hrozne chýbať. 


Nedeľa - V podstate sa mi ani veľmi nechcelo ísť domov. Viem, že to teraz bude dosť dlho, čo budem bez Pampúšika, síce ho uvidím cez víkend, ale aj tak je to také...No, nie som s tým úplne OK, ale tak čo mám narobiť, keď sa tak plánujú dovolenky, že pol roka dopredu a z troch týždňov má nakoniec niekto dovolenku týždeň, ale dobre, nebudem sa na to predsa sťažovať celý život.
Vyrazila som po druhej, mamina sa aj pýtala, že prečo tak skoro, ale chcela som ešte ísť na byt pofotiť tú kuchyňu a tak.
Hneď pod dedinou aj tak bola slušná zápcha, ale prišla som na chvíľku na byt. Pomerala som tú kuchyňu ako sa mi dalo a potom som išla do mesta. Keď sme si tak nedávno písali s Grgym, tak mi napadlo, že by bolo super, keby sme sa opäť videli. 
Zaparkovala som pod pri zmrzline pri Pamätníku a vyšla som hore k veži a potom na bývalú tržnicu a som ho zbadala, keď vyhadzoval fľaše. Zrejme včera bola bujará noc v krčme. Dosť dlho som sa na neho dívala až som si povedala, že super, že je stále na mobile a mne nie je schopný odpísať. Ale OK, chápem. To je v poslednej dobe nejaká mánia, že proste pozriem si, čo mi kto napísal a ignor. Jasné, pohoda, len aby som sa potom aj ja takto nejako nezariadila.
Tak som potom prešla okolo a aspoň sme sa pozdaravili. Fakt paráda.
Domov som prišla v pohode a začala som dať prať a tak. S Drahým sme sa v podstate nerozprávali a išla som si ľahnút.

Pondelok - V práci celkom pohoda. Kolegyňa síce dosť vymýšľa, že ona už ten posledný týždeň nebude chodiť do práce a tak a ja si hovorím, že pokiaľ to nejako neovyplvní moju dovolenku, tak mi je to v zásade aj jedno, či príde alebo nie.
Po práci som sa zastavila ešte v Tescu a zaparkovala som vedľa druhého Swiftu. Toto ma tak baví.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 06. 08. 2024 - 12. 08. 2024

Utorok -  Hneď ráno mi volal pán zo servisu, že má zrejme moje auto. Tak si hovorím, že zrejme áno. Pýtal sa teda na to, čo sa stalo a že sa...