Hľadať tu :-)

streda 15. septembra 2021

Telenovela

Viacerí mi písali na našu situáciu, že je to ako z telenovely. Keď som to čítala prvýkrát, pomyslela som si, že kiež by. Tam, pokiaľ si dobre pamätám, ale môže to byť skreslené, lebo telenovelu som videla naposledy tak dvadsať rokov dozadu, sa tí, ktorí sa ľúbia od začiatku, nakoniec dajú dokopy a všetky tie, čo tam preberajú frajerov, manželov a podobne si buď nájdu niekoho iného alebo dopadnú nejako zle. Po dnešku dúfam, že to nie je ako z telenovely, lebo si nedokážem predstaviť, že my by sme ešte mali nejako fungovať. Nedá sa. Snažila som sa a myslím, že som urobila všetko, čo bolo v mojich silách. Možno som mala urobiť viac, možno nie. Neviem. Možno som už teraz za hranicou svojej hodnoty. Ukáže čas. 
Tak niečo, čo si teraz spievam dosť často a pesnička, ktorú vlastne ani nemám veľmi rada a keď niekde hrala v čase, keď som akurát spoznávala Kaliho, tak som ju prepínala



No a ešte pridám jednu z telenovely



2 komentáre:

  1. Ne všechno končilo v telenovelách růžově. Čas třeba ukáže že to, co se zdálo jako prohra, byla nakonec výhra. Aspoň v to můžeme doufat. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ani moc neviem, pamätám si iba na Divokého anjela (veľmi matne) a Jednoducho Máriu (ešte matnejšie). Čas ukáže, ale ako prehru to neberiem...

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...