Hľadať tu :-)

streda 13. mája 2020

Gabina Weissová - Diagnóza F50

Ahojte priatelia Usmívající se Túto knižku už mám dlho. Prvýkrát som ju čítala už asi ani nepamätám kedy a priznám sa, že si ani nepamätám, čo ma oslovilo k jej kúpe.
Koncom februára som bola u maminy a zrak mi padol na túto knižočku a opäť som ju zobrala do rúk, teraz som však vedela, že chcem vedieť, čo v nej je kvôli tomu, že som sa s kamarátila s dievčinou, ktorá trpí PPP, ale späť k dielu.

Knižočka je autobiografickým vyzobrazením anorexie, ktorá sa premenila do bulímie a následnej liečby mladej dievčiny. Postupne sledujeme jej ambulantnú, ale aj hospitalizačnú liečbu, stretnutie budúceho manžela a a aj jej život ako abstinujúcej bulimičky.
Myslím, že miestami až nepríjemne ukázané skutočnosti možno naozaj preberú niekoho blízkeko, kto má PPP.




Na záver knihy je pár autorkiných básní, jednu som vybrala

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...