Hľadať tu :-)

štvrtok 8. júna 2017

Work

Stále nedokážem vstať,
posunúť sa niekam preč.
Iba hlúpo strácam čas,
vždy, keď je o zmene reč.

Každý deň chodím unavená a zniečená,
vyšťavená ako mechanický pomaranč.
Padám do tmy a zimy,
nepomáha ani ohrievač.

Každé ráno prekonávam
nechuť, odpor a aj strach.
Neviem, čo robiť mám,
padol na mňa vyhorenosti prach.

Dlhý ča sa už nedokážem
vôbec tešiť do práce.
Každý deň mám menej radosti
a to sklamanie z pláce.

Už ma to nebaví,
každý deň všetko rovnako,
nič sa tu nemení,
pripadám si ako pako.

Nič mi zrazu nevychádza,
kde mám silu vziať.
Na koho sa obrátiť,
ked mám chuť sa vzdať?

02. 03. 2011

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...