Hľadať tu :-)

utorok 4. júna 2024

Čo mi/o mne napísali...

Ahojte priatelia,

občas sa sa stane, že o mne niekto napíše veľmi milé veci a ja som sa rozhodla, že si ich sem uložím, nech ich mám pekne pospolu:

"Ahoj Nika, ako sa darí? Vieme ísť niekedy na kávu? S láskou spomínam na dobu, keď sme boli spolu. Dnes som už ženatý, no rád by som ťa videl a potešilo ma, že si napísala."

"Roky som si myslel, že sa už nikdy neozveš, obával som sa, či som ti moc nezlomil srdiečko a vôbec."

" To sa nedá zabudnúť Nikky."
(Grgy, 29. 04. 2024)

Možno nie som matka tisícročia
"Tak ako ťa poznám ja, tak sa snažíš ňou byť ako najlepšie vieš."
(PP, 26. 10. 2023)

"Ale ja Nikky držím palce, aby povstala ako Fénix a všetkým ukázala, aká je úžasná. Videl som na vlastné oči, aká skvelá je Nikky mama. To proste nezahráš ten prístup a výchovu. Síce z Nikky vysal energiu, ale zároveň vďaka nemu prekonala závislosť na mobile a nastal v nej vnútorný pokoj napriek okolnostiam."
(Pán Profesor, 15. 01. 2023)

"Ja viem, nemáš čas, lebo máš bábo a frajera...len ja som na teba stále nezabudol a sníva sa mi o tebe sem tam."
(Jacob, 14. 10. 2021)

"Ja som nezabudol na teba, stále mi chýbaš, si pre mňa dôležitá osôbka, ktorá mi v tej dobe život urobila krajším."
(Jacob, 15. 05. 2024)

"celý fest bol najkrajší, čo som zažil a ty si bola to najúžasnejšie, čo som mohol stretnúť."
(JJ, 14. 08. 2010)


2 komentáre:

  1. Krásné věci o tobě lidé napsali, nejhezčí však pan profesor.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, s tým súhlasím. Je jeden z mála ľudí, ktorí vidia trúfam si povedať môj prerod a verím, že jeho slová sú proroctvom.

      Odstrániť

Len ja viem...

Aké to je neustále čakať, viem len ja, aké je to, keď ma démoni v noci obklopia Naše konverzácie poznám od slova do slova a aj tak si ich čí...