Hľadať tu :-)

streda 29. mája 2024

Týždeň 21. 05. 2024 - 27. 05. 2024

Utorok - Trochu sme sa ráno hrali s Pampúšikom a potom som išla do práce. V robote celkom pohoda, akurát, že ku konci zmeny ma tak začalo bolieť brucho, že som si myslela, že umriem. Takže doma som tak polihovala a hrala sa s Pampúšikom. Pýtala som Drahého, či si nechce kúpiť mobil, keďže teraz máme akciu v robote na jeden model, tak sa nakoniec rozhodol, že áno. Tak som mu urobila objednávku, tak snáď bude spokojný. 
Vôbec nie som nadšená, že chce ísť so mnou do Keksov. Myslela som si, že pôjdem iba s Pampúšikom, ale tak nevadí. 

Streda - Ráno som zavolala mamine, či teda môžeme v piatok prísť a Drahý, že on pôjde teda na register si dať spraviť a tak. Ešte mi hovorí, či mu vypíšem OČRku, že ju musí zaniesť do práce. Zahryzla som si do jazyka, že hádam písať sa v škole naučil, ale tak vypísala som mu to, však mňa to nestojí veľa. A môžem byť rada, že síce neochotne, ale ostal s Pampúšikom doma. Tomu sa ten kašeľ ale veľmi nezlepšuje.
V práci pohoda, bola som v kancelárii sama. Volala mi aj poradkyňa, že potrebuje odo mňa podpísať nejaké papiere, takže po práci ešte za ňou.
Jacob mi prestáva pomaly písať, akože napíše, ale oproti prvým dvom dňom je to akoby ani nepísal. Ja už tomuto svetu asi naozaj prestávam rozumieť. Na čo tieto hry? Tak buď mám o toho človeka záujem alebo nemám. Toto aspoň bolo rýchle a pritom mi dnes prezradil, že v piatok pôjde okolo. Akože na čo mi už toto písal? Ako dobre, ja tu aj tak v piatok večer nebudem, ale tak...
Bol tu aj vedúci z dopravy a s ním je také funny sa niekedy rozprávať o tých jeho vzťahoch a tým, že pozná Drahého, tak je to ešte o to viac také, no neviem. Niektoré veci sú veľmi tenký ľad. Ale, keď povie, že nechápe, kto verí ešte týmto jeho bájkam, tak si hovorím, že to ozaj nerozumiem. Najlepšie je, že im verí asi on sám. V podstate na tom až tak nezáleží.
Keď som končila v práci, volal mi Drahý, že pôjde von, keď prídem z práce. Ani som mu nestihla povedať, že prídem neskôr, lebo som musela ísť ešte podpísať poradkyni nejaké papiere. Ale tak okolo pol siedmej som už bola doma a on hneď odišiel. 
Volal mi aj tatino, takže to bol fajn večer.

Štvrtok - Pampúšik sa celú noc budil, asi 3x aj plakal, takže ráno som sa zobudila viac-menej mŕtva. Napísal mi aj Ing., že čaká na pokračovanie mojich otázok. No, úprimne, na to fakt ani nemám energiu v týchto dňoch. Ho zanedbávam :-D
V práci celkom fajn, len sa mi chcelo spať. Je to zaujímavé, že tento mesiac končia vlastne hneď dve kolegyne s rovnakým menom. Jedna teda končí a jedna nastupuje na MD. Bude ďalšie malé "retardíčko", keďže aj jej snúbenec pracuje vo firme.
Písala mi poradkyňa, že mám schválený úver na dofinancovanie. Uff. Začínam mať strach, ako to budem splácať toľko rokov. Asi som sa zbláznila dočista, ale stále hrám a NIKDY TO NEVZDÁM.


Sklad dnes končí o piatej kvôli výpadku systému, tak som zvedavá, do kedy tu budem ja a hlavne, ak bude chcieť niekto niečo vydať, tak to bude asi zaujímavé. No, uvidíme.

Piatok - Ráno sme sa zobudili pomerne skoro, zbalili sme sa a vyrazili sme do Hlavného mesta. Potrafili sme tam celkom rýchlo a tak sme sa vydali do predajne a bez problému nás zobrali, hoci to bolo takmer hodinu pred našim termínom. Sedačku nám raz-dva nainštalovala pani. Zastavili sme sa ešte v Kauflande a potom sme vyrazili ešte do mesta, aby si aj Drahý dal urobiť výpis z úverového registra. Potom sme asi o pol dvanástej vyrazili na Opičky.
Mamina volala, že je obrovská prietrž mračien, že autá až stoja. Na šťastie my sme prešli absolútne bez problému a v podstate až na jeden krátky úsek nepršalo.
Chalani išli vytĺcť burinu a tak. Proste pohoda.

Sobota - Pampúšik v noci trochu kašľal. Ani neviem, čo mi to napadlo, ale prešla som si Jacobov FB, resp. jeden príspevok, na ktorom bol označený a len tak náhodne som zistila, že sa minulý rok oženil. Pekné. Takže spolubývajúca. Hej hej. Tak som si ho pekne zablokovala. Mi v poslednej dobe tá zložka zablokovaných kontaktov rastie.
Bolo veľmi teplo a príjemne. Hrali sme sa vonku, chalani potom kosili, teda Drahý kosil a Pampúšik sa na neho pozeral. Akurát, že potom kosačka zadymila, tak sme poobede išli kúpiť novú a zastavili sme sa potom aj za tatinom. Boli sme chvíľu u neho a Pampúšik presadil s Lifkou kvietky a potom sme išli na ihrisko.
K mamine sme prišli už pomerne neskoro a Pampúšik chcel ešte kosiť, ale to už nešlo.

Nedeľa - Ráno sme vstali pomerne skoro. Chalani dokosili aj pred domom aj na záhrade a potom sa išli prejsť, mamina varila a aj som upratovala a balila. Poobede sme vyrazili a Pampúšik takmer celú cestu zaspal. Napriek tomu, že hneď ako sme vyrazili, začalo pršať, tak po pár km to prešlo a prišli sme do vyhriateho Slniečkova. Ja som začala s praním a chalani išli ešte von.
Potom prišli okolo siedmej a niečo sa zas chytili, lebo Pampúšik vystrájal, ale nakoniec to skončilo plačom a povedal Drahému, že ho neľúbi, že ľúbi len maminku. Potom dodal, že teda aj tatina ľúbi, ale menej. 
Mamina mi ešte hovorí, že si nevie predstaviť Pampúšika bez Drahého. No, niekedy aj ja na to myslím, ale obávam sa, že časom by zničil aj jeho. Proste aj teraz je to už také: Kam ideš? Hneď prídem a dieťa ho vidí na druhý deň, keď príde po neho do škôlky, lebo príde až keď spí a stále niečo.
Večer Pampúšik nevedel dlho zaspať. Keď zaspal, tak som išla pozerať hokej. Akurát končila prvá tretina. Nakoniec Česi vyhrali, to ma veľmi potešilo. Aj keď treba uznať, že aj Švajčiari hrali veľmi dobre. Naozaj pekný vyrovnaný zápas. 

Pondelok - Ráno som zobudila okolo piatej. Si hovorím, že kedy ja už budem spať dlhšie ako šesť hodín. Pampúšik sa v noci budil a kašľal. Krátko po šiestej mi volal Drahý, že ako je na tom Pampúšik. Tak som mu povedala, že ešte ani nevstal. Potom vstal, akože trochu kašľal, ale si hovorím, že aspoň na dnes ho dám, nech ide na fotenie a potom sa skúsim vypýtať na OČR.
Potom mi volal opäť Drahý, že ho chcú presunúť na nočnú zmenu, tak si hovorím, no paráda. A že to nemôže odmietnuť, lebo by ho vyhodili. Na iné ani nečakajú, ale tak OK. Čo ja už na to môžem vôbec povedať.
Napísala som aj poradkyni, že mám už zmluvu z PSS, takže to mám podpísať pred notárkou a doniesť jej to. Tak super. Tak som potom volala šéfke, že by som dnes odišla skôr o polhodinu a vo štvrtok by som si vzala pol dňa dovolenky. Nemala s tým problém. 
Takže som skončila o štvrtej a išla som na notársky úrad. Tam som za jeden podpis zaplatila 5,30€. Potom som si chcela ísť kúpiť zmrzlinu do Plecháču, ale ako som prechádzala, tak som zbadala našich aj so Susan a Kubíkom a chcela som s nimi zvítať, ale moje dieťa hneď na mňa: Ty si hovieno, ty si hovieno a takto asi 10x. Tak som sa neovládla a dala som mu ľahkú facku, to sa samozrejme rozplakal a chcel ísť na ihrisko, tak som mu povedala, že kým sa nezačne ovládať, tak bude doma. Tak som ho aj s Drahým naložila do auta a išli sme domov. 
Tam sme sa najedli a hrali sme sa a potom sme išli spať. Chalani zaspali a ja som sa rozhodla zaniesť tú zmluvu poradkyni.
Keď som prišla domov, tak Drahý bol po tme v obývačke, že som sa ho zľakla. Tak, že kde som bola, či na prechádzke. No, nemala som chuť sa s ním vôbec baviť. Čo by som mu asi povedala?
Tak som si šla ľahnúť do spálne.

2 komentáre:

  1. Aspoň Drahý nemusí být naštvaný, že máš jen ty nový mobil. :-D
    Přišlo mi, že sedačku jsi kupovala nedávno a už je potřeba nová, to letí.
    Jak Drahý bere, že budeš mít byt beh něho? On s tebou asi nějak stále počítá, když i za maminou chtěl jet.
    Drahý si plánuje vzít také hypotéku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On bol naštvaný, že som mu nepovedala, že si idem kúpiť nový mobil, lebo sa velice tváril, že som mu prekazila darček na narodeniny.
      No, kupovali sme pred 3 rokmi. Akože Pampúšik by ešte nejakú dobu vydržal ešte v tej minulej, lebo ešte nemá 105cm ani 19kg, ale tak táto by mu už mala vlastne vydržať až kým nebude môcť byť pripútaný pásom.
      Tak Drahý o tom v podstate ani nevie. No, to neviem, či mu napadlo, lebo ešte nedávno nadával, že ho tam nútim chodiť a že in už na Motyčky nepôjde, ale tak to sú jeho reči.
      Netuším, naposledy mi povedal, že in kúpi byt za 2 týždne, ale to bolo tak mesiac dozadu. Ale pri ňom človek nikdy nevie, čo je pravda.

      Odstrániť

INFP-T Mediátor

Ahojte :-) V poslednej dobe strašidelne nestíham, ešte hádam viac ako zvyčajne, ale prechádzala som články od ľudí, ktorých odoberám a u Ana...