Hľadať tu :-)

utorok 18. júna 2024

Týždeň 28. 05. 2024 - 03. 06. 2024

Utorok - Ráno sme sa vydali do škôlky, napriek tomu, že bol doma aj Drahý, to šlo celkom v pohode a Pampúšik na to reagoval v pohode. Bála som sa, že nebude chcieť odísť, ale šlo to v pohode.
V robote dosť nuda, ale pohoda. 
Keď som prišla domov, tak doma nikto nebol, ale o chvíľu mi volal Drahý, že či prídem na ihrisko alebo má zobrať Pampúšika domov. Tak som prišla, boli von aj Susan s Kubim, Di s malým, Srbka aj LL susedka s oboma deťmi, takže taká malá škôlka. Chalani sa spolu bláznili a my sme sa mohli porozprávať. 
Domov sme prišli až pred siedmou, najedli a išli sme do postele, pozreli sme dve časti Binga, volal aj Drahý na chvíľu a o ôsmej už Pampúšik spinkal. Pustila som si Nemocnicu a žehlila som. Potom som ešte pozrela 9-1-1 a aj tak som nevedela zaspať asi do polnoci.

Streda - Ráno sa mi strašne nechcelo vstávať, ale ani Pampúšikovi. Na šťastie sa nám podarilo nezobudiť Drahého, hoci pri Pampúšikovi to bol vyslovene zázrak. 
V robote taká celkom klasika, akurát sa Eli podarilo pokaziť také dva doklady, kvôli ktorým sa mi nedala potom urobiť uzávierka, ale nakoniec sme to nejako zvládli.
Drahý bol s Pampúšikom doma, keď som prišla, tak som sa prezliekla a išli sme von, lebo bolo nádherne. Stretli sme aj Pampúšikovho spolužiaka s tatom, tak sa hrali asi hodinu a a pol. Potom sme šli domov, najedli sme sa a išli do postele. Pampúšik trochu poplakal za Drahým, ale zvláda túto zmenu celkom statočne.
Zaspal síce až okolo deviatej, ale v zásade mi to nevadilo. Upratala som, sprchovala som sa a išla som si tiež ľahnúť, ale dosť som sa budila. Počula som aj keď prišiel Drahý domov.

Štvrtok - Pampúšikovi sa dnes nechcelo vôbec do škôlky. Akoby tušil, že sa dnes nemusím ponáhľať. 
V škôlke som stretla Di, že uvidíme, či nám to v sobotu vyjde. Ja dúfam, že áno.
Zo škôlky som išla do Lidlu, tam som kúpila Pampúšikovi letné pyžamo. Potom som si trochu očistila auto a vybrala som sa k banke. Hľadala som poradkyňu, ale nevidela som ju, tak som sa o 09:10 rozhodla vojsť a poradkyňa ma čakala vnútri. Dosť ma to potešilo.
Pár podpisov a bolo to. Ešte sme zašli do poisťovne, lebo byt musí byť aj poistený, aby to všetko prešlo. Takže som zaplatila 74€ za poistenie niečoho, čo možno bude moje. Parádny pocit. Potom som sa šla ešte trochu previesť, nech si utriedim myšlienky a tesne po 11tej som prišla do práce.
V práci bola pohodo-nuda. Proste taká klasika. 
V celku mi to vyhovuje, že Drahý chodí takmer ihneď po mojom príchode domov do práce. Aj keď ma občas dokáže dostať aj jednou vetou, ktorú povie.

Piatok - Konečne piatok. Nejako ani neviem, ako prešiel máj. Všetko je to také rýchle.  V práci celkom pohoda. 
Volal mi Jacob. Aj som zabudla, že má moje číslo, ale to mám tak, keď mám takmer 20 rokov to isté číslo a to predchádzajúce má môj tatino, takže aj tak by sa ku mne ten kontakt dostal, keby chcel. Tak som sa ho na rovinu opýtala, že prečo mi nepovedal, že je ženatý a on, že však to viem. No reku, hej, tak určite a že či mi neprišli nejaké divné správy, že mu prehľadala mobil. No, reku to naše srdiečkové pozadie v konverzácii (nastavil ho on sám), to by ju asi takto dva dni pred výročím svadby nepotešilo.
Ešte aj Ing mi napísal, že 
Doma Drahý tesne pred odchodom začal riešiť, že či mám niečo na zajtra, či chcem byť s priateľom alebo či pôjdem s ním a Pampúšikom na Jazerá. Fakt ma ten chlap dokáže vytočiť. 

Sobota - Podvádzanie je osobné rozhodnutie. Niektorí ľudia nikdy nebudú podvádzať bez ohľadu na to, aké ťažké to je. Iní budú vždy podvádzať bez ohľadu na to, aké dobré to je.
Snažila som sa Pampúšika udržať čo najdlhšie v spálni, išli sme spolu aj na menší nákup do Tesca a potom sa prebudil Drahý a v podstate hneď išiel do práce. Tak sme s Pampúšikom trochu poupratovali a práve sme dojedli a chcela som dať Pampúšika spinkať, keď prišiel a že či ideme na tie Jazerá. To nemal povedať, to Pampúšik samozrejme už spať vôbec nechcel. Tak som rezignovala. Na Jazerách boli kolotoče, tak ma vytiahli na Kolo. Bolo to fajn, ale s mojim strachom z výšok ... Ale výhľad to bol fajn. Potom chalani išli ešte na autíčka a potom chcel Pampúšik ísť na skákací hrad, tak mu Drahý kúpil lístok dokonca na pol hodinu. To bola jediná atrakcia, ktorá stála naozaj za to. Lenže hneď potom začalo hrmieť, tak sme sa vydali do reštaurácie, do jedinej, ktorá bola reálna reštaurácia, takže o chvíľu tam bol každý občan. Trvalo im to dlho a jedlo nebolo vôbec dobré, trochu to zachránil koláčik, ale nie o veľa. Pampúšik už bol veľmi unavený a v podstate v aute ihneď zaspal. Drahý ho potom preniesol do postele a ani sa veľmi neprebudil. Drahý potom, že si ide kúpiť cigarety a keď sa ani po dvoch hodinách nevrátil, prestala som ho čakať. 
Pampúšik sa nezobudil ani večer, tak som ho pomaly prezliekla a potom som si ľahla k nemu. Drahý prišiel okolo desiatej. 

Nedeľa - Niekedy stratíme príliš veľa času premýšľaním o niekom, kto na nás nemyslí ani jednu sekundu.
No asi tak nejak. Vybrali sme sa na Jazerá, samozrejme bolo všade úplne plno, aj keď počasie nebolo úplne najpriaznivejšie. Zaparkovala som pri Amfiku len tak pri chodníku, z čoho mám vždy taký rešpekt, či tam naozaj môžem parkovať, ale okolo mňa bolo plno áut, tak som sa upokojila a prišli sme akurát, keď začínal príjazd záchranných zložiek.
Tak sme sa tam pozabávali, kúpili sme si na obed kebab, ale nebol vôbec dobrý. 
Pampúšik zaspal v aute, keď sme išli autom domov a spinkal potom ešte aj doma. Potom sme išli ešte von.

Pondelok - Do práce sa mi veľmi nechcelo, ale nakoniec to bolo celkom fajn a zajtra budem sama. Juchú :-D



4 komentáre:

  1. Celkem týden v pohodě. Gratuluji k úspěšné hypotéce a bytu. Kdy se budeš stěhovat?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, pohromy prišli až potom .... Ďakujem... To ešte potrvá ... najlepšie by bolo budúce leto, ale uvidíme, ako to všetko pôjde.

      Odstrániť
    2. Sháníš potom i nájemníka, abys nemusela rok platit prázdný byt?

      Odstrániť
    3. Nie, ono sa tam ešte nedá bývať, takže by to ani nešlo.

      Odstrániť

INFP-T Mediátor

Ahojte :-) V poslednej dobe strašidelne nestíham, ešte hádam viac ako zvyčajne, ale prechádzala som články od ľudí, ktorých odoberám a u Ana...